loading...
ورزش ریپورت| وب سایت خبر های آنلاین ورزشی
admin بازدید : 17 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (0)

ستاره نقل و انتقالات اول فصل حالا مي خواهد در نيم فصل هم شاه ماهي باشد اگرچه او از اتفاقاتي که برايش افتاد قطعاً دلگير است.

 

آرش افشين که با سرو صداي زيادي به سپاهان آمد،نتوانست با تفکرات کرانچار کنار بيايد و حالا زمزمه جدايي اش شنيده مي شود. او که کلاً کم مصاحبه مي کند در تازه ترين اظهار نظرش پيرامون جدايي اش از سپاهان به خبرنگار گل گفت: مي دانم که بحث روز اين موضوع جدايي من است اما اجازه دهيد اين يک بازي هم تمام شود تا آنوقت همه چيز مشخص شود و من هم تصميم نهايي خودم را بگيرم.راستش من با انگيزه زيادي به سپاهان آمدم اما اتفاقات آنطور که من مي خواستم پيش نرفت.بله ناراحتم اما خداوند را در همه کارهايم در نظر مي گيرم و همه چيز را به او مي سپارم.

آرش در ادامه در مورد نامه استقلال به سپاهان براي جذب او گفت:خبري در اين رابطه ندارم و تا اين لحظه هم کسي چيزي به من نگفته است.به هر حال استقلال باشگاه بزرگي است اما خب من يک بازيکن حرفه اي هستم و بايد تا نيم فصل صبر کنم چون نمي خواهم تمرکزم حتي براي همين يک بازي هم به هم بخورد.

مهاجم سپاهان در پايان گفت:براي قهرماني زود است که بخواهيم پيش بيني کنيم اما اين را مي دانم که مي توانيم در ادامه خودمان را به صدر جدول برسانيم چرا که فاصله زيادي با صدر نداريم و با داشتن بازيکنان بزرگي که داريم اين امر قطعاً محقق مي شود.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 925
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 156
  • باردید دیروز : 136
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 923
  • بازدید ماه : 3,397
  • بازدید سال : 12,312
  • بازدید کلی : 82,755
  • کدهای اختصاصی

    صفحات پاپ آپ