loading...
ورزش ریپورت| وب سایت خبر های آنلاین ورزشی
admin بازدید : 16 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (0)

بازي مس با استقلال يک آدم ويژه داشت و آن کسي نبود جز آتيلا حجازي که منتقد هميشگي و دلسوز استقلال است.

 

صحبتهاي آتيلا حجازي را با سايت گل بخوانيد.

بازي با استقلال؟

استقلال براي ما کاملاً شناخته شده بود.آنها بازيکن هاي کناري خود را نداشتند.در واقع در نبود خسرو حيدري و هاشم بيگ زاده استقلال عملاً هيچ قدرتي ندارد.ما خط وسط را هم بسته بوديم و آنها ديگر هيچ موقعيتي نداشتند.در کل بازي يک موقعيت 20 درصدي داشتند که آن را گل کردند. اگر بچه ها باهوش بودند و خودباوري داشتند بازي را مي بردند.البته بايد بگويم که مساوي در مقابل تيم استقلال آن هم در آزادي کار بزرگي است.ما اصولاً جلوي تيم هاي بزرگ خوب کار کرده ايم و يک علت آن هم به خاطر وجود زمين هاي خوب بوده است.دوبازي با صبا و سپاهان و استقلال دليل حرفهايم است.

نيم فصل دوم؟

فقط بايد امتياز جمع کنيم.در واقع در نيم فصل دوم که براي ما حياتي است خيلي بايد تمرکز کنيم. قطعاً اتفاقات خوبي مي افتد و من فکر مي کنم با اضافه شدن چند بازيکن خوب و تلاش بيشتر بچه هاي تيم مي توانيم به هدف بزرگمان برسيم.

مشکلت با امير قلعه نوعي؟

نه هيچ مشکلي ندارم.من فکر مي کنم ما بايد انتقاد پذير باشيم و اينطور نباشد که با يک انتقاد ديگران را دشمن خود بدانيم.من هميشه دلسوز استقلال بوده ام و هستم و خواهم بود.

خداحافظي فرهاد؟

متاسف شدم،اما تاسف من بيشتر به خاطر آن بود که به جاي اينکه هواداران بخواهند فرهاد را تشويق کنند به تشويق شخص ديگري مي پرداختند و اين واقعاً مسخره بود و مرا به خنده انداخته بود. خيلي حرکت چيپي بود و از يک باشگاه فرهنگي ورزشي بعيد بود. فرهاد بازيکن بزرگي است که هميشه جايش خالي مي ماند.

رابطه فرهاد با خانواده حجازي؟

فرهاد هميشه رابطه خوبي با خانواده حجازي داشته است.اتفاقاً با مادرم تماس گرفته بود که واقعا جاي تشکر دارد.مادرم خيلي ناراحت بود صحبتهاي آنها ديگر فيلم هندي شده بود و اشک مادر ما هم در آمده بود.

شما هه عقيده داري فرهاد خداحافظي بدي داشت ؟

متاسفانه وقتي ماليات يک فوتباليست به تاخير مي افتد او را سريعاً ممنوع الخروج مي کنند اما زمان خداحافظي اش که مي شود حاضر نيستند براي او يک مراسم معمولي بگيرند.اين همه فوتباليست خوب داشته ايم ... مثلا چرا براي شخصيت بزرگي مثل علي دايي بازي خداحافظي برگزار نکردند.

راست است که در سال 86 تو باعث بازگشت فرهاد به استقلال شدي؟

در سال 76 که پدر او را از بهمن آورد اما در مرتبه دوم سال 86 من خيلي حرف زدم و به ناصر خان گفتم که فرهاد کمک مي کند و او هم انصافاً خيلي کمک کرد.پدر فرهاد را مي خواست و نخواستني در کارش نبود.

شرايط کلي مس؟

احتياج به برد داريم و فکر کنم در مقابل داماش مي توانيم با يک برد شرايط خوبي را تجربه کنيم. ما در ضربات آخر مشکل داريم که اميدوارم حل شود.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 925
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 845
  • باردید دیروز : 136
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,612
  • بازدید ماه : 4,086
  • بازدید سال : 13,001
  • بازدید کلی : 83,444
  • کدهای اختصاصی

    صفحات پاپ آپ