loading...
ورزش ریپورت| وب سایت خبر های آنلاین ورزشی
admin بازدید : 17 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (0)

هافبک اهل ترينيداد و توباگوي استقلال گفت: مجيدي در زمين بازي و همچنين بيرون از زمين کمک موثري براي من بود.

 

جي‌لوئيد ساموئل در مورد خداحافظي فرهاد مجيدي از فوتبال اظهار داشت: براي من افتخاري بود که با بازيکني همچون فرهاد مجيدي هم‌بازي باشم. او سخت‌کوش بود و خيلي تمرين مي‌کرد.

به گزارش تسنيم،وي افزود: مجيدي براي استقلال هم خيلي تلاش مي‌کرد و گل‌هاي حساسي در دوران بازي‌اش به ثمر رساند. همه ما دلمان براي او تنگ خواهد شد.

هافبک استقلال با اشاره به عملکرد مجيدي در استقلال تصريح کرد: مجيدي هنوز بسيار آماده بود و به نظرم مي‌توانست به بازي کردن ادامه دهد اما اين يک تصميم شخصي بود و من به آن کاملا احترام مي‌گذارم.

ساموئل اضافه کرد: مجيدي زندگي جديدي را آغاز و آن را تجربه خواهد کرد. اميدوارم در اين مرحله از زندگي‌اش نيز موفق باشد. مجيدي در زمين بازي و همچنين بيرون از زمين کمک موثري براي من بود و براي او بهترين‌ها را آرزو مي‌کنم.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 925
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 291
  • باردید دیروز : 136
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,058
  • بازدید ماه : 3,532
  • بازدید سال : 12,447
  • بازدید کلی : 82,890
  • کدهای اختصاصی

    صفحات پاپ آپ