loading...
ورزش ریپورت| وب سایت خبر های آنلاین ورزشی
admin بازدید : 22 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (0)

دروازه‌بان تيم فوتبال پرسپوليس بابت مسائل مالي صدايش درآمد.

 

نيلسون کوريا در خصوص شرايط پرسپوليس اظهار داشت: بنا به دلايلي مدتي بود مصاحبه‌اي انجام ندادم تا با آرامش کارم را دنبال کنم. خوشبختانه ما الان وضعيت بسيار خوبي داريم و با حضور در صدر جدول پس از مدت‌ها به خواسته‌هاي انتهاي فصل‌مان نزديکتر شديم.

به نقل از فارس، وي افزود: خوشحالم که طلسم برد خارج از خانه نيز شکسته شد و ما 3 امتياز شيرين را کسب کرديم اميدوارم که در هفته‌هاي آينده نيز همين روند موفقيت را دنبال کنيم تا به هدفمان برسيم.

وي با انتقاد از برخي مشکلات مالي در پرسپوليس نيز، گفت:‌ من فصل گذشته حدود 60 هزار دلار در انتهاي فصل از پرسپوليس مي‌خواستم که 35 هزار دلار را براي کمک به اين باشگاه بخشيدم و فقط 25 هزار دلار را گرفتم به اميدي که امسال داراي مشکل نشوم.

اين دروازه بان افزود: متاسفانه امسال فقط 10 درصد از پولم را تا اين لحظه گرفته‌ام و حتي براي رفع مشکلاتم از برخي از دوستانم پول گرفته‌ام. من به رويانيان که مديري دلسوز است احترام مي‌گذارم اما اميدوارم مشکلات من را هم مثل ساير بازيکنان حل کند تا بتوانم با تمرکز بيشتر و راحت کارم را ادامه دهم.

نيلسون ادامه داد: هر فوتباليستي با توجه به برنامه‌اي که براي زندگي خود دارد روي دريافتي‌هايش در يک کشور غريبه حساب مي‌کند و من هم الان مشکلاتي دارم. متاسفانه به خواسته‌هاي من مبني بر پرداخت برخي از مطالباتم جامه عمل پوشانده نشد و واقعا اين براي من کار را سخت کرده اميدوارم تا نيم‌فصل تکليفم مشخص شود.

وي در پاسخ به اين سوال که درست است قصد رفتن به تمرينات را نداشتي، گفت:‌ مسائلي مطرح شد اما من به اين موضوعات فکر نکردم و به تمرينات رفتم به اميد اينکه مشکلم حل شود اما وقتي ديديم مشکلات حل نمي‌شود بحث نرفتنم به تمرينات هم بود اما به خاطر دايي و رويانيان باز هم سعي کردم صبور باشم حالا اميدوارم که اين مشکل من هرچه سريعتر حل شود تا کار به جاهاي ناخوشايند کشيده نشود. من پرسپوليس را دوست دارم اما مي‌خواهم که با آرامش کارم را دنبال کنم.

وي در خصوص خداحافظي فرهاد مجيدي نيز، گفت: بدون شک فرهاد مجيدي يکي از بهترين و باهوشترين فوتباليست ايران بود و من براي اين بازيکن خوش‌تکنيک آرزوي موفقيت مي‌کنم. قطعا او شرايط مربي شدن را دارد. مجيدي در دوران فوتبالش براي هر دروازه‌اي يک مهاجم خطرناک بود و اگر از او غافل مي‌شدي خيلي راحت کار خود را انجام مي‌داد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 925
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 900
  • باردید دیروز : 136
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,667
  • بازدید ماه : 4,141
  • بازدید سال : 13,056
  • بازدید کلی : 83,499
  • کدهای اختصاصی

    صفحات پاپ آپ