loading...
ورزش ریپورت| وب سایت خبر های آنلاین ورزشی
admin بازدید : 18 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (0)

سرپرست کميته فوتسال گفت: فضاي بازي را پس از گلي که شمسايي به ثمر رساند، مناسب ندانستم و بازي را لغو کردم.

 

 سيدرضا افتخاري در خصوص نيمه‌تمام ماندن بازي ديدار تيم‌هاي ميثاق و دبيري عنوان کرد: پس از اينکه دبيري توسط وحيد شمسايي به گل تساوي رسيد داور دوم با داور اول صحبت کرد و به او گفت که توپ از خط رد شده است، شمسايي شوتي به سمت دروازه ميثاق کرد که پس از برخورد با تيرک دروازه برخي‌ها معتقد بودند که توپ از خط عبور کرده و برخي چنين اعتقادي نداشتند.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: پس از اين موضوع اعتراض‌هاي طولاني صورت گرفت و کم‌کم تماشاگران قصد داشتند وارد زمين شوند زماني که چنين فضايي را مشاهده کردم مناسب نديدم که بازي ادامه پيدا کند و تصميم گرفتم که بازي را لغو کنم. اگر هرکسي جاي من هم بود اين کار را مي‌کرد خود داوران هم تشخيص‌شان اين بود که بازي ادامه نداشته باشد.

سرپرست کميته فوتسال در مورد اينکه نتيجه اين بازي چه خواهد شد، گفت: بايد گزارش ناظر و داور بازي به کميته انضباطي ارسال شود تا آنها در اين زمينه تصميم بگيرند. فکر مي‌کنم تنها کسي که در اين بازي اعتراض نمي‌کرد فقط من بودم همه داخل زمين بودند و به هيچ عنوان به صلاح نبود که بازي ادامه پيدا کند.

افتخاري تأکيد کرد: مقصر شناخته خواهد شد و بعد در مورد اين زمينه تصميم گرفته مي‌شود. سرپرست ميثاق به جاي اينکه فضا را آرام کند با اعتراض‌هاي خود تماشاگران و هم‌تيمي‌هايش را تحريک مي‌کرد.

سرپرست کميته فوتسال در مورد اينکه با وحيد شمسايي که يکي از منتقدان عملکرد تيم ملي و او در چند روز اخير بوده است، روبه‌رو شده، تصريح کرد: زماني که من رسيدم وحيد در زمين بازي مي‌کرد. من مشکلي با او ندارم و از او هم حمايت مي‌کنيم. زماني هم که فوتسال او به پايان رسيد او را به کادر مربيگري اضافه خواهيم کرد و از او استفاده مي‌کنيم.

وي در مورد اينکه شمسايي اعلام کرده فقط به عنوان سرمربي حاضر است در تيم ملي فعاليت کند، گفت: ما که از خدا مي‌خواهيم شمسايي به آن درجه برسد که سرمربي تيم ملي شود و از يک مربي ايراني استفاده کنيم. اگر شمسايي هم مانند خسوس شد او را سرمربي تيم ملي خواهيم کرد.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 925
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 603
  • باردید دیروز : 136
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,370
  • بازدید ماه : 3,844
  • بازدید سال : 12,759
  • بازدید کلی : 83,202
  • کدهای اختصاصی

    صفحات پاپ آپ