loading...
ورزش ریپورت| وب سایت خبر های آنلاین ورزشی
admin بازدید : 17 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (0)

مديرعامل باشگاه نفتون درباره صحبت‌هاي مطرح شده عليه او، اظهار کرد:‌ من اگر حرفي را به آقاي کرمانشاهي يا قهرماني زدم به اين خاطر بود که فهميدم مشکل اصلي فوتبال ما چيز ديگري است و آن‌ها بازيچه هستند.

 

باديه اظهار کرد: هيچ کدام از حرفهايي که در برنامه نود زدم دروغ نبود و هنوز هم بر حرفهاي خودم تاکيد دارم. آقاي کرمانشاهي روزي که در خوابگاه به دست و پاي من افتاد و گريه کرد و گفت به جواني من رحم کن خوب به ياد دارند. آن روز افرادي بودند که اين صحنه را ديدند.

به نقل از ايسنا، او افزود: افرادي در اين فوتبال حضور دارند که آن را به لجن کشيده‌اند. البته بايد بگويم که من اشتباه کردم آن حرف‌ها را درباره آن داوران زدم. اين‌ها در برابر آن افرادي که در فوتبال هستند هيچ نيستند و بايد گفت که اين فدراسيون از بيخ و بن کثيف است. اين‌ها هم بازيچه هستند و برداشت من اين است که اگر هم مبلغي را دريافت مي‌کنند بيشتر آن را به دانه درشت‌ها مي‌دهند و مبلغ کمي را براي خود برمي‌دارند.

مديرعامل باشگاه نفتون تصريح کرد: من پيامکي را به آقايان قهرماني، کرمانشاهي و آقاي فردوسي‌پور زدم و از آن‌ها عذرخواهي کردم و گفتم که اين آب از سرچشمه خراب است و مشکلات ما از جاي ديگر است.

باديه درباره صحبت‌هايي که مبني بر شکايت از او بوده است،‌ گفت: من نمي‌دانم اين شکايت را در کجا و به کدام دادگاه اعلام کرده‌اند چون مي‌دانند که اگر بخواهم مي‌توانم روزگار آن‌ها را سياه کنم و مدارک من بسيار محکم‌تر از آن‌هاست.

او تصريح کرد: آقايان اين شکايت را در کدام دادگاه مطرح کردند که من نمي‌دانم. اگر هم شکايتي را کردند چرا کسي من را براي بازپرسي احضار نکرده است.

مديرعامل باشگاه نفتون در مورد مطالب مطرح شده در مورد ناپاکي در فوتبال اظهار کرد: من چهار ماه پيش از بازي پرسپوليس اين صحبت‌ها را با آقاي آيت‌اللهي و عليپور مطرح کردم. اما در آن زمان کسي پيگيري نکرد. حتي چهار ماه پيش هم به آقاي فردوسي‌پور چندين بار گفتم و اين موارد را به ايشان شرح دادم اما اتفاقي نيفتاد. يکي نيست به آقايان بگويد وقتي چهار ماه پيش اين صحبت‌ها را مطرح کردم چرا آن را پيگيري نکردند و شکايت من را به دادگاه نبردند.

باديه افزود: من اتهامي را مطرح کردم چرا کسي نمي‌آيد آن را دنبال کند و دادگاهي را برگزار کند. من حاضرم اتهامات خودم را عليه آقاي قهرماني ثابت کنم و در هر دادگاهي که بگويند حضور پيدا کنم. چرا آقايان از روبرو شدن در دادگاه مي‌ترسند. آقايان فدراسيوني اين فوتبال پاک نيست و شما مي‌دانيد که داخل فدراسيون چه خبر است. با پارتي و تباني و رشوه نمي‌شود فوتبال اين کشور را پاک کرد.

به گزارش ايسنا، متن پيامکي که مديرعامل باشگاه نفتون ارسال کرده است بدين شرح است:

آقايان قهرماني و کرمانشاهي بدين وسيله از هر دوي شما عذرخواهي مي‌کنم. البته بهتر مي‌دانيد که کلمه‌يي دروغ نگفتم اما باور کردم که مشکلات فوتبال داوران نيستند و آب از سرچشمه خراب است. حاضرم حرفم را پس بگيرم حتي اگر مادام‌العمر محروم شوم چون شما را سالم‌تر از خيلي‌ها ميدانم.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 925
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 448
  • باردید دیروز : 136
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,215
  • بازدید ماه : 3,689
  • بازدید سال : 12,604
  • بازدید کلی : 83,047
  • کدهای اختصاصی

    صفحات پاپ آپ