loading...
ورزش ریپورت| وب سایت خبر های آنلاین ورزشی
admin بازدید : 24 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (0)

بازيکن تيم فوتبال الوند همدان گفت: من به خاطر خدمت سربازي از پرسپوليس رفتم.

 

 مصطفي مهدوي‌کيا پس از شکست 2 بر صفر مقابل پرسپوليس در جمع خبرنگاران گفت: بازي خوبي بود، ما استقلال خوزستان ليگ برتري را هم حذف کرده بوديم، اما پرسپوليس تيم بزرگي است و بازيکنان با تجربه‌اي دارد. ما به تجربه پرسپوليس باختيم. مي‌توانستيم بازي را مساوي کنيم تا بازي به وقت اضافه کشيده شود اما پرسپوليس بهتر از ما بود و پيروز شد.

به گزارش فارس، وي در مورد اينکه چرا از پرسپوليس جدا شد گفت: من سال 85 و زمان علي پروين در پرسپوليس بودم، دوست داشتم در اين تيم بمانم اما به خاطر خدمت سربازي مجبور شدم از پرسپوليس جدا شوم.

مهدوي کيا در مورد خداحافظي غريبانه‌ دايي‌اش مهدي مهدوي‌کيا از فوتبال گفت: فوتبال حرفه‌اي همين است البته آقا مهدي براي فوتبال ما خيلي زحمت کشيده، خودش هم از آن خداحافظي ناراحت بود. نبايد به خاطر يک باخت آنگونه از فوتبال مي‌رفت. او براي پرسپوليس زحمت زيادي کشيد، کاش هواداران چند دقيقه بيشتر صبر مي‌کردند و در ورزشگاه مي‌ماندند تا آقا مهدي از فوتبال خداحافظي کند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 925
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 511
  • باردید دیروز : 136
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,278
  • بازدید ماه : 3,752
  • بازدید سال : 12,667
  • بازدید کلی : 83,110
  • کدهای اختصاصی

    صفحات پاپ آپ