loading...
ورزش ریپورت| وب سایت خبر های آنلاین ورزشی
admin بازدید : 16 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (0)

مديرعامل باشگاه استقلال در واکنش به اظهارات همتاي خود در پرسپوليس گفت: رويانيان بهتر است به جاي اينکه به فکر مجيدي باشد، براي مهدوي‌کيا بازي خداحافظي بگيرد.

 

علي فتح‌‌الله‌زاده درباره تلاش براي منصرف کردن فرهاد مجيدي از خداحافظي اظهار داشت: هم من و هم هيئت مديره به دنبال آن هستيم با فرهاد جلسه بگذاريم تا نظرش را عوض کند. البته مجيدي دوست دارد در اوج فوتبالش را به پايان برساند. او همين الان هم از بسياري از بازيکنان جوان بهتر بازي مي‌کند و دوست دارد در چنين شرايطي از فوتبال خداحافظي کند.

به نقل از تسنيم، وي ادامه داد: به عنوان کسي که 20 سال است با فرهاد آشنا هستم و او را از کودکي به استقلال آوردم تلخ‌ترين روزهاي دوران فعاليت در فوتبالم را مي‌گذرانم و تلاش مي‌کنم براي شادي هواداران استقلال مجيدي را حداقل براي بازي تا آخر فصل راضي کنم.

مديرعامل باشگاه استقلال در واکنش به اظهارات همتاي پرسپوليسي خود که از امکان حضور فرهاد مجيدي در ديدار پيشکسوتان پرسپوليس و ستارگان ميلان خبر داده بود، تاکيد کرد: از اين تصميم باشگاه پرسپوليس تشکر مي‌کنم و به آقاي رويانيان مي‌گويم مجيدي بازيکن بزرگي است و احتياجي به حضور در آن بازي ندارد. اگر رويانيان به فکر انجام چنين کاري است به نظرم بهتر است ترتيب يک بازي خداحافظي براي مهدي مهدوي‌کيا را بدهد. در مورد مجيدي هم اگر قرار باشد بازي بزرگي براي خداحافظي‌اش انجام شود خود استقلال باني اين کار خواهد بود.

فتح‌الله‌زاده درباره اولتيماتوم آندرانيک تيموريان براي پرداخت مطالباتش به منظور جلوگيري از ترک استقلال توسط اين بازيکن به تسنيم گفت: من با ضرب‌الاجل‌ها کار نکردم و به اين مسائل کاري ندارم. تيموريان هم بازيکني نيست که به خاطراين مسائل استقلال را رها کند. مگر باشگاه استقلال پول داشته و پرداخت نکرده که بخواهد براي ما ضرب‌الاجل تعيين شود؟

وي ادامه داد: تيموريان درست مي‌گويد و ما تاکنون در پرداخت به او کسري داشتيم. تصور مي‌کنم تاکنون تنها 300 ميليون به اين بازيکن پول پرداخت کرده‌ايم اما مشکل اينجاست که هنوز وزير ورزش تعيين نشده است. تاکنون 2 وزير به مجلس معرفي شدند و راي نياورده‌اند. اميدواريم هر چه زودتر وزير ورزش مشخص شود و اين مشکلات مالي ما خاتمه يابد. تيموريان هم بهتر است صبوري کند تا وزير جديد راي بياورد و ما بتوانيم با دريافت پول از وزارت ورزش حقوق او را پرداخت کنيم.

مديرعامل باشگاه استقلال درباره بحث جدايي يکي از بازيکنان اين تيم از ميان ساموئل، تيموريان و نکونام در نيم فصل خاطرنشان کرد: اين احتمالات و تصميم‌گيري‌ها دست من نيست و سرمربي استقلال است که تشخيص مي‌دهد ما بايد کدام بازيکن را در چه پستي جذب کنيم. قلعه‌نويي فهرست بازيکنان مورد نياز استقلال را در نيم فصل اعلام مي‌کند که البته تا اين لحظه فهرستي در مورد بازيکناني که مي‌روند يا جذب مي‌شوند در اختيار من قرار نگرفته است.

فتح‌الله‌زاده در واکنش به انتقاد برخي انتقادها از ديدارهاي مختلف او با سفراي کشورهاي خارجي گفت: اين ديدارها چه ايرادي داشته، مگر انجام چنين ديدارهايي جزو کارهاي باشگاه حساب نمي‌شود؟ اينکه من با سفراي کشورها ديدار و زمينه تاسيس کلينيک،‌ ديدارهاي تدارکاتي و امکان برگزاري اردو و ويزا را فراهم کنم جزو وظايف مدير باشگاه محسوب نمي‌شود؟

وي ادامه داد: شايد از اين پس بايد چنين کارهايي را به مرفاوي بسپاريم که از اين موضوع انتقاد کرده است. سفراي کشورها شخصيت‌هاي برجسته‌اي هستند که حتي حضورشان در باشگاه استقلال بسيار اهميت دارد. از مرفاوي هم مي‌خواهم به جاي آنکه در کارهاي مديريتي دخالت کند در دوره‌هاي مربيگري شرکت کند و بتواند از نظر فني کار خود را آنقدر ارتقا دهد که در تيم‌هايي که مشغول مي‌شود نتيجه بگيرد.

مديرعامل باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: همه اين نقل قول‌ها و انتقادها به ديدارم با سفرا حرف مرفاوي و ديگراني که در اين باره صحبت مي‌کنند نيست و برخي به خاطر ناراحتي که از من دارند اين حرف‌ها را در دهان آنها مي‌گذارند.

فتح‌الله‌زاده در مورد اينکه بعد از ديدارش با سفير برزيل گفته بود قصد دارد زمينه بازي تدارکاتي ايران و برزيل را فراهم کند به تسنيم گفت: رايزني لازم را در اين باره انجام دادم و سفير برزيل هم موافقت کرد از اين به بعد ديگر پيگيري آن به کفاشيان مربوط است. قرار شده رئيس فدراسيون فوتبال نماينده‌اي را براي پيگيري بازي ايران و برزيل معرفي کند.

وي درباره بحث جذب کرار جاسم در نيم فصل گفت: جذب اين بازيکن در همان ابتداي فصل که بدقولي کرد منتفي شد و ديگر به هيچ عنوان تصميمي براي جذب او نداريم.

مديرعامل باشگاه استقلال در مورد اظهارات قلعه‌نويي که از جذب يک هافبک در نيم فصل خبر داده بود تاکيد کرد: يک بازيکن برزيلي در خط هافبک به ما معرفي شده که در حال رايزني براي جذب او هستيم.

فتح‌الله‌زاده درباره درخواست باشگاه پرسپوليس براي تغيير زمان بازي استقلال و گسترش فولاد جهت مهيا شدن زمينه بازي پرسپوليس و ميلان تصريح کرد: رويانيان در نامه‌اي از من براي اين کار تقاضا کرده که من هم نامه را در اختيار قلعه‌نويي قرار دادم چرا که بحث روز بازي و مسائلي از اين دست به نظر سرمربي و شرايط تيم ما بازمي‌گردد و اين قلعه‌نويي است که بايد درباره آن تصميم‌گيري کند. اگر سرمربي تيم در اين باره نظرش مثبت باشد من هم موافق خواهم بود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 925
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 786
  • باردید دیروز : 136
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,553
  • بازدید ماه : 4,027
  • بازدید سال : 12,942
  • بازدید کلی : 83,385
  • کدهای اختصاصی

    صفحات پاپ آپ