loading...
ورزش ریپورت| وب سایت خبر های آنلاین ورزشی
admin بازدید : 18 پنجشنبه 18 مهر 1392 نظرات (0)

مهاجم تيم ملي فوتبال فرانسه در واکنش به اينکه مدت زيادي است گلزني نکرده اعلام کرد به زودي گل مي‌زند.

 

کريم بنزما که به مدت 1217 دقيقه است براي خروس‌ها گلزني نکرده اطمينان دارد به زودي براي تيم ملي کشورش گلزني مي‌کند.

به گزارش فارس،بنزما در اين مورد به نشريه اسپورت گفت: درست است که اين طولاني‌ترين دوره گل نزدنِ من در دوران فوتبالم است اما بايد بگويم اين دوره بدون شک 10 سال به طول نخواهد انجاميد. خيلي سخت تمرين مي‌کنم و هيچ وقت هم تسليم نخواهم شد. سر انجام روزي حاصل تلاش‌هايم را خواهم گرفت. فوتبال بازيکنان شماره 9 زيادي دارد. برخي‌ها کم گل مي‌زنند اما براي سايرين فرصت‌سازي مي‌کنند. من از آن دسته هستم.

بنزما در ادامه گفت: در جريان يک مسابقه به اين فکر نمي‌کنم که گل بزنم. به اين مي‌انديشم که تيمم پيروز شود. اگر گل هم بزنم که عالي است. در هر حال مي‌دانم که اگر گل بزنم بهتر است.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 925
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 56
  • باردید دیروز : 136
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 823
  • بازدید ماه : 3,297
  • بازدید سال : 12,212
  • بازدید کلی : 82,655
  • کدهای اختصاصی

    صفحات پاپ آپ