loading...
ورزش ریپورت| وب سایت خبر های آنلاین ورزشی
admin بازدید : 19 یکشنبه 12 آبان 1392 نظرات (0)

سرمربي تيم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: اگر يک ميليون دلار هم به من بدهند، در ذوب‌آهن نمي‌مانم و ديگر نمي‌توانم در اين تيم کار کنم.

 

لوکا بوناچيچ دقايقي پيش در نشست خبري باخبرنگاران رسانه‌هاي گروهي پس از شکست مقابل راه‌آهن تهران در جمع خبرنگاران رسانه‌هاي گروهي اظهار کرد: حق ما برد بود چون موقعيت‌هاي زيادي داشتيم و تا زمان اخراج عشوري تمام ميدان در اختيار ما بود اما متاسفانه در 20 سال که مربيگري مي‌کنم اين اتفاقات براي ما رخ نداده بود و هنوز نمي‌توانم بفهمم مشکل چه بود و چرا در اين بازي‌ها نمي‌توانيم ببريم و باختيم.

به گزارش تسنيم،وي افزود: کارشناسي‌هاي داوري بايد درباره اينکه خطا بود يا نه حرف بزنند اما مقصر اصلي ما هستيم چون در اين 4 ماه اتفاقاتي که رويداد مشابه هم بود و اکنون که در ميدان بازي مي‌کنيم و سوار بازي هستيم اشتباهاتمان سبب مي‌شود که نتيجه نگيريم.

سرمربي ذوب‌آهن تصريح کرد:‌ با توجه به کارنامه‌اي که دارم، بيشتر از اين آبرويم را به باد نمي‌دهم و از بازيکنان سپاسگذارم يا اين حال من مقصر هستم که نتيجه نگرفتيم و اميدوارم با مربيان ديگري که درآينده مي‌آيند بهتر نتيجه بگيرند.

وي افزود: متاسفانه همه اتفاقات شبيه به هم است و هنور متوجه نشدم که چه شده است، بعد از برتري ما شرايط عوض شد و فکر مي‌کنم زمان زيادي لازم است که بفهمم چه شده است، ما موقعيت‌هاي زيادي داشتيم اما با اخراج عشوري کار گره خورد و اين يک واقعيت تلخ است که در 9 دقيقه سه گل خورديم و اين نخستين باري نيست که چنين اتفاقي مي افتد.

بوناچيچ گفت: من خيلي تلاش کردم اما اين تيم ايرادات اساسي دارد و نمي‌توانم بفهمم مشکل چه است اما خيلي از دور و بري‌ها عليه تيم هستند، برخي که تعداد آنها هم کم است همه کاري را براي خراب کردن انجام مي‌دهند چرا که با تيم مشکل داشتند.

وي با بيان اينکه آذري در اين مدت ارتباط خوبي با ما داشته، اظهار کرد: ما شرمنده او شديم و اگر يک ميليون دلار هم به من بدهند، ديگر دوست ندارم در اين تيم کار کنم و هر کسي تماشاگران دوست دارد، به اين تيم بيايد چون در اين مدت صادقانه کار کردم و اميدوارم بازيکنان حرفه‌اي باشند و براي هدفشان بجنگند.

سرمربي ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: من آبروي خودم را حراج نمي‌کنم و وقتي نمي‌توانم، بايد بروم زيرا من در دو بازي 8 گل خوردم در حالي که در فولاد در يک فصل 8 گل نخوردم و به احتمال زياد نتوانستيم زبان مشترک با بازيکنان را پيدا کنيم، هواداران حق دارند و بايد شعار بدهند زيرا در مقابل نفت تهران هم 3 بر صفر جلو بوديم و در نهايت بازي 3 بر 2 تمام شد.

وي اضافه کرد: پس از جام حذفي بازيکنان دو روز در سفر بودند و امروز که مي‌خواستم از آنها استفاده کنم، چند نفر گفتند که خسته هستيم و من نمي‌دانم در اين زمينه چه بگويم، بايد بگويم که راجع به اين بازيکنان و بازي‌ها مي‌توانم يک کتاب مي‌نويسم و با اين بازيکنان نمي‌توانم کار کنم بنابراين از شما خداحافظي مي‌کنم.

بوناچيچ بعد از گفتن اين جمله خداحافظي کرده و نشست خبري را ترک کرد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 925
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 974
  • باردید دیروز : 136
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,741
  • بازدید ماه : 4,215
  • بازدید سال : 13,130
  • بازدید کلی : 83,573
  • کدهای اختصاصی

    صفحات پاپ آپ