loading...
ورزش ریپورت| وب سایت خبر های آنلاین ورزشی
admin بازدید : 12 پنجشنبه 18 مهر 1392 نظرات (0)

هافبک تيم ملي کشورمان گفت: اگر همانند ديدار با کره جنوبي بازي کنيم شانس‌مان براي صعود از گروهمان در جام جهاني افزايش پيدا مي‌کند.

 

اشکان دژاگه پيش از آغاز تمرين امروز (پنجشنبه) تيم ملي درباره حضورش در اردو اين تيم اظهار داشت: خيلي خوشحال هستم که در ايران حضور دارم. نسبت به گذشته بهتر شده‌ام اما خيلي وقت است که بازي نکرده‌ام به همين دليل است که مي‌گويم از اينکه در اردوي تيم ملي حضور دارم خوشحالم.

به گزارش تسنيم،وي با اشاره به ديدار مقابل تايلند عنوان کرد: همه بازي‌ها براي ما حساس است اما مهم اين است که بتوانيم بازي‌هاي خود را با پيروزي پشت سر بگذاريم. اگر اين کار را بکنيم وضعيت‌مان در گروه و در مرحله اول بهتر خواهد شد.

هافبک تيم ملي کشورمان تصريح کرد: بار ديگر صعودمان را به جام جهاني تبريک مي گويم. همه با هم موفق شديم اين راه را برويم اما بازي‌هاي جام‌جهاني خيلي سخت است و بهترين تيم‌هاي دنيا در آن شرکت مي‌کنند. اگر همانند ديدار با کره جنوبي بازي کنيم شانس‌مان براي صعود از گروه‌مان در جام جهاني افزايش پيدا مي‌کند.

دژاگه در خصوص عدم بازي‌هاي تدارکاتي تيم ملي گفت: اين خيلي مهم است که چند بازي باتيم‌هاي بزرگ انجام دهيم. خدا کند چند بازي بتوانيم تا پيش از آغاز بازي‌هاي جام جهاني داشته باشيم.

وي درباره وضعيت خود در تيم فولام انگليس خاطرنشان کرد: پس از مصدوميت شرايطم خيلي سخت بود چون چند ماه بيرون از فوتبال ماندم اما در اين مدت سعي کردم خودم را نشان بدهم و براي حضور در ترکيب فولام بجنگم. من اين کار را در فولام انجام مي‌دهم و بار ديگر جاي خود را دوباره مي‌گيرم.

هافبک تيم ملي کشورمان اضافه کرد: هميشه با کارلوس کي‌روش و ديگر بازيکنان در تماس بودم و خيلي خوشحال شدم که همبازيانم تصوير مرا روي سينه‌هاي خود قرار داده بودند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 925
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 935
  • باردید دیروز : 136
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,702
  • بازدید ماه : 4,176
  • بازدید سال : 13,091
  • بازدید کلی : 83,534
  • کدهای اختصاصی

    صفحات پاپ آپ