loading...
ورزش ریپورت| وب سایت خبر های آنلاین ورزشی
admin بازدید : 19 دوشنبه 13 آبان 1392 نظرات (0)

پس از تساوي فولاد در مقابل گسترش فولاد اتفاقات تلخي روي سکوها افتاد و آن چيزي نبود جز توهين و حرفهاي رکيک هواداران فولاد به دروازبان و برخي از بازيکنان فولاد،در واقع يک اتفاق نادر در فوتبال فارسي که هواداران تيم خودي در شهر خودشان تيم محبوب خودشان را که اتفاقاً با انجام بازي هاي خوب به صدر جدول هم رسيده است اينطور مورد لطف و نوازش قرار دهند.

 

به گزارش گل ، در همين رابطه کاپيتان عصباني تيم فولاد حرف از جدايي مي زند .

از تساوي مقابل گسترش بگو؟

چه بگويم بازي کاملاً يکطرفه بود و اين روز بد ما بود.روزي که واقعاً از فوتبال بدم آمد.ما خيلي خوب بازي کرديم و يکي از بهترين بازي هاي ما در اين فصل بود.البته خب گسترش خوب دفاع کرد.متاسفانه تا گل زديم گل خورديم و اين خيلي براي ما بد بود و بعد از اين موضوع نتوانستيم گل بزنيم و بازي مساوي تمام شد.

استقبال هواداران از تيم صدر جدول؟

اين دفعه خوب بود اما جالب بود که تيمي که در صدر جدول است فحش مي خورد.اينجا چه ته جدول باشي و چه صدر جدول فحش مي خوري،خيلي براي من تاسف بار بود.خيلي ناراحت کننده بود وقتي که اين چيز هارا ديدم.وقتي که در زمين خودت هواداران تيم به بازيکنت فحش بدهند.

يعني هواداران واقعي تيم فولاد بودند؟

متاسفانه اين سري خود هواداران واقعي فولاد بودند.با اين شرايط ديگر دوست ندارم که در فولاد بمانم.از فوتبال بدم آمده و حداقل دوست دارم از اينجا بروم.

يعني در نيم فصل بايد منتظر جدايي تو از فولاد باشيم؟

شک نکنيد،ديگر دوست ندارم بمانم.من در اول فصل مردانه سفيد امضا کردم و حالا مي خواهم يک مرد پيدا شود رضايت نامه مرا بدهد.خيلي خودخوري مي کنم.اوضاع روحي من اصلاً خوب نيست.ديگر نمي خواهم جدا شوم.من با سرماخوردگي،درد کشاله،براي اين تيم با جان و دل بازي کردم حالا بايد شاهد فحش خوردن بازيکنان تيمم باشم.

بختيار مگر شما بد بازي کرديد؟

ما خيلي وقتها خوب بازي کرده ايم اما آنها فراموش کرده اند و فقط بدي مارا مي بينند و خوبي هاي ما ديده نمي شود.گلي که ارشاد خورد اگر واکاشي زوما هم بود مي خورد اما باز هم فحش مي خورد آن هم فحش ناموس،ارشاد هم بازي ماست و زماني که به او توهين مي شود يعني به ما توهين شده است.

فکر مي کني خود جوش بوده است؟

نمي دانم چه بگويم،براي من خيلي عجيب و غريب بود.اگر بازي ما را ببينيد خودتان متوجه مي شويد که خيلي خوب بوده ايم.

اگر جدا شوي احتمال رفتنت به کدام تيم بيشتر است؟

شما دعا کنيد رضايت نامه مرا بدهند اگر رفتني شديم آنوقت خدا کمک کند يک تصميم خوب براي ما بگيرد.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 925
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 604
  • باردید دیروز : 136
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,371
  • بازدید ماه : 3,845
  • بازدید سال : 12,760
  • بازدید کلی : 83,203
  • کدهای اختصاصی

    صفحات پاپ آپ