loading...
ورزش ریپورت| وب سایت خبر های آنلاین ورزشی
admin بازدید : 15 دوشنبه 13 آبان 1392 نظرات (0)

علي منصوري مي‌گويد رابط بين پرسپوليس و دو باشگاه لس‌آنجلس گالکسي و ردبولز براي بازي دوستانه آنها بوده است.

 

مديرعامل باشگاه لس‌آنجلس بلوز درباره درخواست باشگاه پرسپوليس براي بازي دوستانه با لس‌آنجلس گالکسي در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا اظهار کرد: تماس مستقيمي با من در کار نبود اما باشگاه پرسپوليس از طريق يک گروه هلندي براي ما نامه نوشت که علاقمند است يکي، دو بازي دوستانه در آمريکا برگزار کند. من هم از آنجا که با مديران باشگاه‌ها در MLS ارتباط دارم. با مديران لس‌آنجلس گالکسي و ردبولز صحبت کردم. آنها به برگزاري بازي دوستانه با پرسپوليس و همچنين استقلال علاقمند هستند اما مشکل اينجاست که زمان‌هاي پيشنهادي طرفين براي برگزاري بازي به يکديگر نمي‌خورد. مثلا دو باشگاه آمريکايي دوست دارند که اوايل اسفند با پرسپوليس بازي کنند اما آن زمان در اواسط ليگ ايران خواهد بود و با اين وضعيت مشخص نيست که دو طرف سر چه تاريخي با هم به توافق برسند.

منصوري همچنين گفت: علاقه پرسپوليس به اين است که در خود آمريکا اردوي يک هفته‌اي برگزار کند و در برنامه‌هايشان بود که با تيم ما هم تقابلي داشته باشند اما هنوز چيزي مشخص نيست.

مديرعامل باشگاه لس‌آنجلس بلوز درباره مبلغ رضايتنامه امير عابدزاده که قرار بود از سوي پرسپوليسي‌ها به اين باشگاه پرداخت شود، گفت: مقدار زيادي از اين پول پرداخت نشده اما اميدواريم هرچه زودتر اين کار انجام شود. من شخصا از اينکه پرسپوليس هنوز پول رضايتنامه عابدزاده را نداده ناراحت نيستم اما اگر مديران ايراني بدانند که در آمريکا سيستم چگونه است، به ما بيشتر کمک مي‌کنند. در اينجا همه چيز با اروپا و آسيا فرق دارد و باشگاه‌ها متعلق به ليگ هستند، بنابراين ما دستمان بسته است. اين موضوع براي من گران تمام شده چراکه به کارمندان و بازيکنانم قول داده بودم که سروقت پول‌ها را پرداخت مي‌کنم.

او همچنين درباره همکاري احمدرضا عابدزاده با باشگاه خود گفت: او يک سال به عنوان مربي دروازه‌بانان با ما قرارداد داشت و همچنين در کادرفني ما حضور داشت و به مربيان کمک مي‌کرد. در حال حاضر قراردادش تمام شده و به ايران برگشته است.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 925
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 630
  • باردید دیروز : 136
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,397
  • بازدید ماه : 3,871
  • بازدید سال : 12,786
  • بازدید کلی : 83,229
  • کدهای اختصاصی

    صفحات پاپ آپ