loading...
ورزش ریپورت| وب سایت خبر های آنلاین ورزشی
admin بازدید : 16 سه شنبه 14 آبان 1392 نظرات (0)

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: بدون دعوتنامه و حتي يک تلفن چگونه به استقبال بلاتر بايد بروم.

 

علي دايي ابتدا در خصوص بازي با استقلال خوزستان گفت: با توجه به وضعيت خوب پرسپوليس مي‌خواهيم ان‌شاءالله دوباره صدرنشين جدول ليگ برتر باشيم به همين دليل به سه امتياز آينده نياز داريم.

به گزارش فارس، وي افزود: بازي مقابل استقلال خوزستان خيلي خيلي سخت است. تيم‌هايي که مقابل استقلال و پرسپوليس به ميدان مي‌روند مطمئنا با توجه به شرايط انگيزه زيادي دارند تا خود را نشان دهند.

دايي ادامه داد: خودتان مي‌دانيد که تيم‌هايي که مقابل پرسپوليس استقلال بازي مي‌کنند بازي آنها پخش زنده دارد. به همين دليل آنها انگيزه دارند تا خودشان را در بازي مقابل قرمز و آبي نشان دهند. به نظر من استقلال صنعتي جوانان خوبي دارد و با توجه به بازيکنان باتجربه و جوان تلفيقي از يک تيم خوب است. مطمئن باشيد استقلال خوزستان براي هر تيمي خطرناک است و براي ما نيز همين‌طور است اما ما تمام سعي خود را ان‌شاءالله با کمک هواداران پرشور به نمايش خواهيم گذاشت تا با يک برد خوب نيم‌فصل را تمام کنيم و سپس به نيم‌فصل دوم فکر کنيم.

سرمربي سرخپوشان در پاسخ به سؤالي که آيا قرار است شما به استقبال بلاتر رئيس فيفا برويد يا خير، گفت: من بدون دعوتنامه چگونه به استقبال بلاتر بروم؟ تا الان هيچکس با من حتي يک تماس از طرف فدراسيون نگرفته و حتي دعوتنامه‌اي براي حضور ايشان در ايران به من داده نشده فقط در همايش فوتبال که باني آن مجيد جلالي است دعوت شدم تا در آن شرکت کنم. به نظرم آنجا آقاي بلاتر را مي‌بينم اما هيچکس اطلاع ديگري به من نداده است.

وي افزود: ما بايد نگاه کنيم که چه چيزهايي از بلاتر در سفرش به ايران مي‌خواهيم و به چه چيزهايي فکر مي‌کنيم. مطمئن باشيد حضور آدم بزرگي مثل بلاتر در ايران به ما کمک زيادي مي‌کند.

وي افزود: ‌اگر بخواهيم مشکلاتي را که ايشان مي‌توانند آنها را برطرف کند، ارتباطي که با ايشان برقرار مي‌کنيم و شکلش خيلي مهم است. ما بايد بدانيم چطور با بلاتر صحبت کنيم و يا ارتباط برقرار کنيم. مطمئنا بلاتر آدم بزرگي است و خيلي مي‌تواند حضورش در ايران براي فوتبال ما تاثيرگذار باشد.

دايي در پايان درباره صحبت‌هاي مهدوي‌کيا که اعلام کرده مي‌خواهد در کميته جوانان فيفا کرسي بگيرد، گفت: من اميدوارم مهدوي‌کيا بهترين کرسي‌ها را در آسيا بگيرد و موفق باشد. با موفقيت او قطعا من هم خوشحال مي‌شوم.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 925
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 792
  • باردید دیروز : 136
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,559
  • بازدید ماه : 4,033
  • بازدید سال : 12,948
  • بازدید کلی : 83,391
  • کدهای اختصاصی

    صفحات پاپ آپ