loading...
ورزش ریپورت| وب سایت خبر های آنلاین ورزشی
admin بازدید : 28 سه شنبه 14 آبان 1392 نظرات (1)

رامون کالدرون، رئيس سابق باشگاه رئال مادريد، معتقد است که گرت بيل و کارلو آنچلوتي آن اندازه شخصيت هاي قوي اي نيستند که بتوانند با فشار کار در باشگاهي مانند رئال سازگار شوند.

 

 ستاره ولزي در تابستان گذشته با انتقالي 100 ميليون يورويي از تاتنهام به رئال پيوست و به گران ترين بازيکن تاريخ فوتبال تبديل شد اما کالدرون معتقد است که او از قدرت ذهني لازم براي کنار آمدن با انتظارات برخوردار نيست.

به گزارش گل، او به توتو اسپورت گفت:" به نظر من گرت بيل دقيقا برعکس آنچيزي است که رونالدو نشان داد.

به نظر من بيل از نظر ذهني شکننده است و زير چنين فشاري لطمه خواهد ديد. براي بازي در رئال، بايد اعصابي از فولاد داشته باشيد. فشار در اين باشگاه، بيش از هر باشگاهي در دنياست."

کالدرون همچنين در مورد حضور کارلو آنچلوتي در سانتياگو برنابئو به عنوان جانشين مورينيو، گفت:" به نظر من آنچلوتي شخصيت و کاريزماي لازم براي هدايت رئال را ندارد.

تيم تا به حال نتوانسته فوتبالي مشخص، سازمان يافته و يکدست ارائه بدهد. آنها خيلي گل مي خورند.

جدا از اين، خيلي تعجب کردم وقتي شنيدم که او امسال تازه 54 ساله شده است. فکر مي کردم او نزديک بازنشستگي است."

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط pedram در تاریخ 1392/08/14 و 15:05 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست من
یه راهکار دارم برات برای افزایش بازدید و رنک سایتت و کاملا قانونی هست.
بهت پیشنهاد میکنم در این سایت عضو بشی و شروع به فعالیت کنی تازه میتونی در قبال بازدید از سایت های دیگه و زیر مجموعه گیری در آمد خوبی برای خودت دست و پا کنی. هر چه سریع تر عضو بشو که وقت طلاست
http://www.mitrarank.ir/?where=register&reagent=6627
در ضمن اینم سایت خودمه اگه تونستی برو بهش سر بزن
http://funpar30.ir


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 925
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 915
  • باردید دیروز : 136
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,682
  • بازدید ماه : 4,156
  • بازدید سال : 13,071
  • بازدید کلی : 83,514
  • کدهای اختصاصی

    صفحات پاپ آپ