loading...
ورزش ریپورت| وب سایت خبر های آنلاین ورزشی
admin بازدید : 17 سه شنبه 14 آبان 1392 نظرات (0)

سرمربي پرسپوليس گفت: چشم‌مان به نتيجه کار خودمان است و مطمئن هستيم خدا کمک‌مان مي‌کند تا به نتيجه دلخواه برسيم.

 

کنفرانس خبري ديدار پرسپوليس و استقلال خوزستان، برخلاف معمول ابتدا با صحبت‌هاي سرمربي تيم ميزبان يعني پرسپوليس آغاز شد و اين در حالي بود که علي دايي با 20 دقيقه تاخير در محل کنفرانس حضور پيدا کرد. وي ضمن عذرخواهي در اين زمينه؛ گفت: فرارسيدن ايام محرم را خدمت همه مردم کشورم تسليت مي‌گويم و براي همه آنها آرزوي موفقيت مي‌کنم. بازي فردا مقابل استقلال خوزستان جزو سخت‌ترين و حساس‌ترين بازي‌هاي ما است.

به گزارش تسنيم،او ادامه داد: اين بازي هم براي ما و هم براي حريف سخت است اما من به توانايي بچه‌هاي خودم اعتقاد دارم. در روزهاي گذشته تمرينات خوبي انجام داده‌ايم و اگر خودمان باشيم قطعا 3 امتياز را از آن خود خواهيم کرد. استقلال خوزستان هم تيم بسيار خوبي است و ما کاري به بازي‌هاي قبلش نداريم که خوب نتيجه نگرفته است. اين تيم را آناليز کرده‌ايم و مي‌دانيم که حرف‌هاي زيادي براي گفتن دارد. اين همان تيمي است که استقلال تهران را در اهواز شکست داد و مطمئنا از لحاظ رواني در سطح بالاتري نسبت به بازي‌هاي قبل قرار دارد.

سرمربي پرسپوليس تصريح کرد: همه تلاش‌مان را مي‌کنيم تا با يک برد خوب به استقلال تعطيلات نيم‌فصل برويم و کاري هم به بقيه تيم‌ها نداريم. چشم‌مان به نتيجه کار خودمان است و مطمئن هستيم خدا کمک‌مان مي‌کند تا به نتيجه دلخواه برسيم. در طول نيم‌فصل اول روزهاي سخت و پرحاشيه‌اي را پشت سر گذاشتيم اما هميشه دنبال پيروزي بوده و هستيم.

دايي خاطرنشان کرد: از روز اول هم هيچ وقت قول قهرماني در نيم‌فصل ندادم، ما کار و تلاش‌مان را مي‌کنيم و هدف‌مان قهرماني در پايان فصل است. بايد متوجه باشيم که در نيم‌فصل دوم بازي‌هاي به مراتب سخت‌تري در پيش داريم اما همه مي‌دانيم که امتيازهاي همين بازي‌ها آخر فصل مي‌تواند کمک زيادي به موفقيت پرسپوليس کند.

وي در مورد ديدار ناگهاني پرسپوليس مقابل الوند همدان در چارچوب مسابقات جام حذفي گفت: خود ما هم تا دو روز قبل از بازي نمي‌دانستيم که قرار است اين مسابقه برگزار شود اما خودمان را آماده کرده بوديم تا مشکلي نداشته باشيم. شما ببينيد وقتي اعضاي تيم و کادرفني پرسپوليس از زمان مسابقه اطلاع نداشتند چطور مي‌توان انتظار داشت هواداران از قضيه مطلع مي‌شدند و به ورزشگاه مي‌آمدند. زمان بازي‌ها بايد از قبل مشخص باشد تا همه بتوانند برنامه‌ريزي کنند.

دايي افزود: زمان بازي‌ها بايد از قبل مشخص باشد تا همه بتوانند برنامه‌ريزي کنند. اين را هم بگويم که خود ما بايد با نحوه بازي‌مان گرما را به سکوها بدهيم تا هواداران به ورزشگاه بيايند. از آنها تشکر مي‌کنم چون از ابتداي فصل پشت ما بودند و از آنها مي‌خواهم به هيچ شخص و باشگاهي کار نداشته باشند و شعارهايشان فقط در راستاي حمايت و تشويق تيم باشد.

سرمربي پرسپوليس درباره رکورد نتايج خوب پرسپوليس در ورزشگاه آزادي تاکيد کرد: اين براي ما اتفاق خوبي است، چرا که نشان مي‌دهد در زمين با کيفيت همانند آزادي پرسپوليس بهتر بازي مي‌کند. البته نمي‌توانيم حمايت هوادارانمان را هم فراموش کنيم. همه اين مسائل دست به دست هم مي‌دهد تا موفق شويم. البته زود است بخواهيم درباره موفقيت و قهرماني صحبت کنيم چرا که تا آخر فصل زمان زيادي باقي مانده و سعي مي‌کنيم تيم خوبي را براي هواداران درست کنيم.

وي درباره علت از ميان رفتن تيم‌هاي بازيکن‌ساز خاطرنشان کرد: اين موضوع اول از همه به مديريت ورزش و فوتبال ما بازمي‌گردد. متاسفم وقتي مي‌بينم ما تنها به اينکه تيم نوجوانان ما از گروه خود صعود کرده دلخوش کرده‌ايم چرا نبايد در رده پايه جزء چهار تيم پاياني مسابقات باشيم و براي فينال يا سوم و چهارمي بجنگيم؟

سرمربي پرسپوليس تصريح کرد: علت آن اين است که ما در فوتبال خيلي زود راضي مي‌شويم. اکنون همه مسئولان، خبرنگاران و بخشي از مردم ما تنها از اينکه تيم نوجوانان به دور بعد راه پيدا کرده، راضي هستند اما من با اين شرايط مخالفم، اگر در رده‌هاي پايه خوب کار کنيم و به خصوص باشگاه‌هاي ما از بهترين مربيان در تيم‌هاي پايه استفاده کنند همچنين مديران قوي بهترين انتخاب‌ها را انجام داده و ثمره اين تلاش‌ها را تحويل تيم‌هاي ملي پايه‌اي دهند آن وقت موفق‌تر خواهيم بود.

دايي يادآور شد: به هيچ عنوان زحمات بازيکنان تيم نوجوانان، کادرفني اين تيم و علي دوستي‌مهر را نفي نمي‌کنم اما چرا بايد ما تنها به صعود از گروه دلخوش باشيم؟ چرا نيجريه و ديگر تيم‌هاي آفريقايي مي‌توانند به جمع 4 تيم برسند اما ما نمي‌توانيم؟ براي آنکه در رده پايه حرفي براي گفتن داشته باشيم بايد تيم‌هاي پايه‌اي خوبي در باشگاه‌هاي ما درست شود و آنها فوتبال را زير نظر بهترين مربيان فرا بگيرند آن وقت کار علي دايي هم بهتر انجام مي‌شود.

وي ادامه داد: متاسفانه اکنون من بايد در کار خود بسياري از مسائل را به بازيکنان يادآوري کنم در حالي که اگر آنها را در تيم‌هاي پايه‌اي فرا گرفته بودند کار من هم راحت‌تر مي‌شد و سطح کيفي مسابقات هم بالاتر مي‌رفت.

سرمربي پرسپوليس درباره درگذشت نوجوان معلولي که بعد از خداحافظي فرهاد مجيدي دچار سکته شده بود، تاکيد کرد: در کشور ما بسياري از مردم با فوتبال زندگي مي‌کنند و بزرگترين دلگرمي آنها همين استقلال و پرسپوليس و همين فوتبال است. فوتبال عشق بسياري شده است و شما نمي‌توانيد اين عشق را از آنها بگيريد.

دايي افزود: اين اتفاق تلخ به اين دليل رخ مي‌دهد که ما مردم احساسي داريم و بر روي پرورش جوانان و نوجوانانمان اين مسائل تاثيرگذار است. از وزير آينده ورزش و جوانان مي‌خواهم تا به قشر نوجوانان و جوانان بهاي بيشتري بدهد و امکانات کاملتري در اختيار آنها بگذارد و کاري نکنيم که آنها تنها به دنبال قرمز و آبي باشند.

وي در پايان گفت: اين اتفاق بسيار تلخي بود که رخ داد و من از خدا مي‌خواهم که به خانواده اين نوجوان صبر بدهد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 925
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 322
  • باردید دیروز : 136
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,089
  • بازدید ماه : 3,563
  • بازدید سال : 12,478
  • بازدید کلی : 82,921
  • کدهای اختصاصی

    صفحات پاپ آپ