loading...
ورزش ریپورت| وب سایت خبر های آنلاین ورزشی
admin بازدید : 25 چهارشنبه 15 آبان 1392 نظرات (0)

يورگن کلوپ سرمربي تيم فوتبال بوروسيا دورتموند آلمان در آستانه ديدار مقابل آرسنال انگليس اعلام کرد شاگردانش بايد نمايش خيره کننده ديگري از خود به نمايش بگذارند.

 

تيم هاي بوروسيا دورتموند و آرسنال روز چهارشنبه در چارچوب رقابت هاي ليگ قهرمانان اروپا در دورتموند به مصاف يکديگر خواهند رفت.

به گزارش خبرگزاري فرانسه از دورتموند، ديدار رفت دو تيم در ورزشگاه امارات لندن دو بر يک به سود دورتموند به پايان رسيد.

کلوپ در مصاحبه با رسانه هاي انگليسي گفت: از نظر من بايد به آرسن ونگر لقب سِر بدهيم . او مربي بزرگي است.

کلوپ افزود: وقتي به عملکرد تيم آرسنال طي ده سال گذشته نگاهي مي اندازيم مي بينيم که آنها همواره فوتبال کاملي را به نمايش گذاشته اند. اما همه ما مي دانيم مدت زماني طولاني است که آرسنال هيچ جامي به خانه نبرده است.

آرسنال آخرين بار در سال 2005 فاتح جام اتحاديه انگليس شد.

سرمربي دورتموند همچنين گفت: آرسنال از فلسفه خاص آرسن ونگر بهره مي برد و من آن را دوست دارم .اما من مربي متفاوتي هستم.

تيم دورتموند اميدوار است سباستين کهل کاپيتان خود راکه مصدوم شده بود - در بازي مقابل توپچي هاي لندني داشته باشد .
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 925
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 556
  • باردید دیروز : 136
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,323
  • بازدید ماه : 3,797
  • بازدید سال : 12,712
  • بازدید کلی : 83,155
  • کدهای اختصاصی

    صفحات پاپ آپ