loading...
ورزش ریپورت| وب سایت خبر های آنلاین ورزشی
admin بازدید : 20 چهارشنبه 15 آبان 1392 نظرات (0)

مديرعامل باشگاه داماش گيلان گفت: براي من که الان مديرعامل داماش گيلان هستم، نيز فرقي نمي کند به استقلال کمک کنم يا پرسپوليس.

 

امير عابديني در گفت و گو با اوج، درباره انتقال بوبکر کبه به استقلال اظهار داشت: پس از صحبتي که با فتح الله زاده داشتيم اين انتقال را نهايي کرديم. با اينکه ما با استقلال و پرسپوليس و تيم هاي ديگر رقابت داريم اما سرخابي هاي پايتخت برادران بزرگتر تيم هاي ليگ برتري هستند. براي من که الان مديرعامل داماش گيلان هستم، نيز فرقي نمي کند به استقلال کمک کنم يا پرسپوليس. به هر حال ما اين بازيکن را آزاد کرديم تا به استقلال برود.

وي درباره شرايط داماش عنوان کرد: ما چون توقع زيادي نداريم، اوضاعمان خوب است. با توجه به مشکلاتي که در بحث مالي داريم، بايد در هزينه ها بسيار صرفه جويي کنيم. به خارط مشکلات مالي مي بينيد که مجبورم بازيکناني را از دست بدهم. البته من نگراني ندارم چون جوانان خوبي داريم. اين بازيکنان جوان واقعا خوب کار مي کنند. ضمن اينکه بايد اين روند را ادامه دهيم تا انشاءالله رقم قراردادها در سال آينده فرق کند. من واقعا از چند بازيکن ممنونم که جور بقيه را مي کشند. نفراتي مثل مرتضي ابراهيمي، محمد مختاري، محمد آبشک، عليرضا نظيف کار، مصطفي حاجتي و امين متوسل زاده واقعا زحمت مي کشند اما ما نمي توانيم به آنها پول تزريق کنيم.

مديرعامل داماش درباره شايعه جذب محمد نزهتي در نفت تهران اظهار کرد: به من گفتند نزهتي از شرايطش در نفت راضي نيست و با توجه به اينکه بچه گيلان است من گفتم بيايد با هم صحبت کنيم و شرايط را برايش بگويم اگر خواست به داماش بپيوندد.

عابديني در ادامه گفت و گويش، درباره انتخاب نصرالله سجادي به عنوان وزير پيشنهادي ورزش و جوانان به مجلس شوراي اسلامي تصريح کرد: من بسيار از انتخاب سجادي خوشحالم. من احساس مي کنم دولت به دنبال اين بود که يک گزينه خوب را پيدا کند و به آن گزينه رسيدند. آقاياني مثل سجادي، فائقي، قره خانلو و ... آدم هاي بزرگ ورزش کشور هستند. آنها از نظر علمي پيشرفته و از نظر تخصصي کارآمد هستند. واقعا سجادي لياقت وزارت ورزش را دارد. او به همراه آقاي قره خانلو بهترين دوران کميته المپيک را رقم زدند.

وي گفت: سجادي هم از جنس ورزش است و هم از ذات ورزش. اين انسان ها يک مکتب بسيار خاص دارند که هم متعهد به کارشان هستند و هم معتقد به نظام و معيار هاي نظام هستند. آنها متخصص به معناي واقعي اند. به نظر من آدمي مثل سجادي گمشده ورزش ايران است و او مي تواند کشتي ورزش که در آب هاي خروشان قرار گرفته را به ساحل آرامش برساند.

مديرعامل داماش در پاسخ به اين سوال که آيا سجادي از نمايندگان مجلس راي اعتماد مي گيرد، خاطرنشان کرد: استنباطم اين است که دغدغه نمايندگان مجلس درباره وزارت ورزش بسيار درست و اثرگذار بوده است. اگر اين اتفاقات در مجلس رخ نمي داد، براي ما پشيماني به بار مي آورد. آدمي مثل سجادي از داخل کتب ورزشي بيرون کشيده شده و فکر مي کنم او مي تواند دغدغه هاي مجلس و مردم و اهالي ورزش را پاسخگو باشد. سجادي نگراني هاي جامعه ورزش را درک مي کند.

عابديني درباره حضور بلاتر در ايران اضافه کرد: حضور بلاتر و آدم هايي در سطح فيفا در ايران کاملا به نفع فوتبال ما خواهد بود. در شرايطي که کنفدراسيون آسيا ما به رتبه اول رسانده و از نظر سخت افزاري بيش از 14 باشگاه کشور به تاييد AFC رسيده اند که مي تواند سهميه ما را در ليگ قهرمانان افزايش دهد، حضور اين افراد در ايران بسيار اثرگذار است. بلاتر به ايران آمده تا از فوتبال ما تشکر کند که با وجود تمام تنگناها، مشکلات اقتصادي، تحريم ها و ... رشد داشته ايم و ما هم بايد اين تشکر بلاتر را با حسن نيت پاسخ بدهيم.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 925
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 685
  • باردید دیروز : 136
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,452
  • بازدید ماه : 3,926
  • بازدید سال : 12,841
  • بازدید کلی : 83,284
  • کدهای اختصاصی

    صفحات پاپ آپ