loading...
ورزش ریپورت| وب سایت خبر های آنلاین ورزشی
admin بازدید : 19 چهارشنبه 15 آبان 1392 نظرات (0)

هافبک تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز گفت:‌استقلال تيم بزرگ و قابل احترامي است به همين دليل کار سختي مقابل آنها دارم.

 

  علي کريمي در خصوص بازي مقابل استقلال اظهار داشت: با توجه به وضعيت مان در جدول قطعا بازي سخت و حساسي را مقابل تيم استقلال بزرگ داريم و بايد با تمام توان براي گرفتن 3 امتياز بجنگيم.

به گزارش فارس، وي افزود: تمام چشم اميدمان به حضور هواداران تراکتور در ورزشگاه يادگار امام است تا با حمايت آنها و تلاش بازيکنان و کادر فني يک نتيجه خوب را روز جمعه در آخرين بازي خود در نيم‌فصل بگيريم.

کريمي با انتقاد از برخي رسانه‌ها اظهار داشت: متأسفانه چند روزنامه در چند روز گذشته از قول من مطالبي را نوشتند که باور کنيد تمرکزم را به هم زده است. من صراحتا مي‌گويم که خيلي از مصاحبه‌هايي که از زبان من گفته مي‌شود صحيح نيست مخصوصا در اين چند مدت اگر کسي مصاحبه‌‌اي از زبان من نوشته از قول خودشان بوده است. من فقط در اين مدت با يک سايت هواداري آن هم به صورت تصويري گفت‌وگويي کرده‌‌ام و غير از آن صحبتي نداشتم. اميدوارم دوستان رسانه‌اي هم از نوشتن برخي قول‌ها از زبان من که صحت ندارد آرامش من را به هم نزنند. اينطور بهتر است.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 925
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 346
  • باردید دیروز : 136
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,113
  • بازدید ماه : 3,587
  • بازدید سال : 12,502
  • بازدید کلی : 82,945
  • کدهای اختصاصی

    صفحات پاپ آپ