loading...
ورزش ریپورت| وب سایت خبر های آنلاین ورزشی
admin بازدید : 20 جمعه 19 مهر 1392 نظرات (0)

مربي تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز گفت: همکاري سازنده و صادقانه‌اي با جلالي دارم و به قراردادم با تراکتورسازي پايبند هستم.

 

فرهاد پورغلامي اظهار داشت: از روزي که بحث حضور من در باشگاه ملوان در محافل ورزشي مطرح شده هيچ مصاحبه‌اي در اين زمينه با رسانه‌ها انجام ندادم اما نمي‌دانم چطور برخي رسانه‌ها از قول من مصاحبه منتشر مي‌کنند و تندترين تيترها را هم براي گفت‌وگوهاي خيالي خود انتخاب مي‌کنند.

به نقل از فارس، وي ادامه داد: وقتي صحبت حضور من در ملوان مطرح شد با مجيد جلالي صحبت کردم و جلالي به من گفت که به عنوان يک ملواني و گيلاني به قرارداد با تراکتورسازي پايبند باشم من هم از جلالي تشکر مي‌کنم و به اين قراردادم پايبند هستم زيرا همکاري خوب، سازنده و صادقانه‌اي را با ايشان در تراکتورسازي دارم.

سرمربي اسبق ملوان تصريح کرد: من بعد از خداوند متعال هر چه در فوتبال دارم از باشگاه ملوان و هواداران فهيم و خونگرم و با اخلاقش است اما به دليل برخي مسائل بين من و عشق فوتبالي‌ام فاصله افتاده است و اکنون نيز براي باشگاه ملوان که يک باشگاه بزرگ،سازنده و ريشه دار فوتبال ايران است آرزوي موفقيت مي‌کنم اميدوارم ملوان همواره در فوتبال ايران موفق باشد و به آنچه که استحقاقش را دارد برسد که مردم خوب انزلي شايسته بهترين‌ها در فوتبال ايران هستند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 925
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 306
  • باردید دیروز : 136
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,073
  • بازدید ماه : 3,547
  • بازدید سال : 12,462
  • بازدید کلی : 82,905
  • کدهای اختصاصی

    صفحات پاپ آپ