loading...
ورزش ریپورت| وب سایت خبر های آنلاین ورزشی
admin بازدید : 23 جمعه 17 آبان 1392 نظرات (0)

بختيار رحماني اظهار داشت: من ديگر به اهواز برنمي گردم و فولاد براي من ديگر خاطره شد.

 

بدون شک بختيار يکي از بهترين هافبک هاي حال حاضر ايران است.اما اينکه فولاد با بهترين بازيکن و کاپيتانش چه کرده که حالا او حتي حاضر نيست به اهواز برگردد سوالي است که به زودي مسئولين فولاد پاسخ گوي آن مي شوند.

البته آن چيزي که مشخص است مشکل بختيار نه تنها حسين آقا نيست بلکه تنها عاملي هم که تا حالا بختيار را مجبور به صبر کرده بود همين حسين اقاي فرکي است.

حالا بختيار پسر حساس فوتبال ايران عصباني تر از هميشه است.

در همين رابطه کاپيتان فولاد به خبرنگار سايت گل مي گويد:اهواز براي من هميشه عزيز بوده و من هميشه براي اين شهر و فولاد تلاش کرده ام،اگر کسي از من کم کاري ديده مرا محکوم کنيد.چرا بايد بمانم و فحش خوردن هم تيمي هايم را تماشا کنم.

من با تمام احترامي که براي فولاد قائلم بايد از همين جا اعلام کنم من ديگر به اهواز برنمي گردم.

بختيار رحماني در ادامه گفت:من پيشنهادات زياد و خيلي خوبي از بهترين تيمهاي ايران داشتم اما در فولاد ماندم.

تلاش کردم و بهترين بازي هاي خودم را به گواه کارشناسان براي اين تيم انجام دادم اما حاصلش چه شد؟

حاصلش اين شد که در ورزشگاه خودمان در شهر خودمان تيمي را که با زحمت صدرنشين کرده بوديم و با خون دل آن را در صدر حفظ کرده بوديم به فحش کشيدند.آري اين جواب تلاش ما بود که در بازي برابر گسترش که تيم برتر بوديم و خوب بازي کرديم و بازي هم در نهايت مساوي شد به ما توهين کنند.

بختيار در پايان گفت:باز هم مي گويم من ديگر به اهواز برنمي گردم و فولاد براي من ديگر خاطره شد.مي خواهم در آرامش فکر کنم و بهترين تصميم را براي ادامه فوتبالم بگيرم.

اگر خدا خواست و از فولاد جدا شدم براي همه بچه هاي تيم وحسين آقا و تيم فولاد آرزوي موفقيت مي کنم.

از آن هوادارني که فقط به فکر تشويق فولاد هستند از همانهايي که هميشه مارا تشويق کرده اند نه اينکه با فحش از ما پذيرايي کرده باشند مي خواهم تيم را تنها نگذراند.

من مي روم تا زندگي خودم را در جايي ديگر ادامه دهم و شايد يک روز دوباره به اهواز برگردم.

من در سال جام جهاني هستم و مي خواهم با تلاش بيشتر و يک انتخاب خوب خودم را به تيم ملي برسانم تا بتوانم در جام جهاني بازي کنم.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 925
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 537
  • باردید دیروز : 136
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,304
  • بازدید ماه : 3,778
  • بازدید سال : 12,693
  • بازدید کلی : 83,136
  • کدهای اختصاصی

    صفحات پاپ آپ