loading...
ورزش ریپورت| وب سایت خبر های آنلاین ورزشی
admin بازدید : 13 جمعه 17 آبان 1392 نظرات (0)

سرمربي تيم استقلال گفت:تراکتورسازي چه در داخل خانه و چه در خارج خانه خوب بازي کرده و حريف بزرگي است.

 

امير قلعه نوعي در نشست خبري پيش از بازي مقابل تراکتورسازي عنوان کرد:ابتدا به خانواده آقاي مظاهري تسليت مي گويم که در غم از دست رفتن وي که از هواداران استقلال بود نشسته اند.براي چرندابي هم که در فوتبال مملکت زحمات زيادي کشيده اند آرزوي سلامتي دارم.

به گزارش اوج نيوز،وي درباره حضورش در تبريز و بازي در ورزشگاه يادگار امام(ره)گفت:ملت بزرگ ايران،همه ملت با فرهنگي هستند.مردم آذربايجان هم نشان دادند که ملت بزرگي هستند.فوتبال جاي عشق و معرفت است.تماشاچي گاهي احساسي مي شود.من يک سالي که اينجا بودم روزهاي خوبي را سپري کردم.الان هم مردم به فرودگاه آمده بودند و از آنها سپاسگزارم.

سرمربي استقلال درباره تاثير خداحافظي فرهاد مجيدي از فوتبال بر بازي آبي پوشان اظهار داشت:به هر حال مجيدي خداحافظي کرده است.او زحمات زيادي هم براي استقلال و فوتبال ايران کشيده است.ما بايد بازي بدون او را عادت کنيم.مثل بازي سايپا که در اين مسابقه بدون مجيدي بوديم.براي مجيدي هم آرزوي موفقيت مي کنم.

وي درباره حواشي که در بازي گسترش فولاد با استقلال در آغاز فصل در تبريز رخ داد گفت:وقتي فحاشي مي کنند،آنها را نبايد جزو مردم بدانيم.آنها طرفداران فوتبال نبودند.

سرمربي استقلال درباره بازي روز جمعه افزود:بازي تراکتور و استقلال جزو بازي هاي خوب ليگ بوده است.چه در تهران و چه در تبريز هميشه بازي هاي خوبي را اين دو تيم انجام دادند.تراکتورسازي هم تيم خوبي است.ما براي خط هافبک اين تيم برنامه داريم که پل ارتباطي ميان خط مياني و کريم انصاري فرد و سعيد دقيقي را قطع کنيم.در سوي مقابل ما هم استقلال هستيم.البته در اين فصل نتوانستيم به طور کامل بازي کنيم. براي بازي فردا هم خسرو،بيگ زاده و محمد قاضي را نداريم.

وي درباره اينکه آيا به قهرماني تيمش در نيم فصل اميدوار است يا نه عنوان کرد:مورينيو مي گويد هيچ جامي را در نيم فصل نگرفتيم.پارسال هم درنيم فصل دوم شديم.

سرمربي استقلال درباره شايعات منتشرشده پيرامون معاوضه بازيکنان استقلال و تراکتورسازي گفت:نه،از تراکتور بازيکني مدنظرمان نيست.حالا نمي دانم آنها از استقلال مي خواهند يا نه ولي ما بازيکن خارجي را مدنظر داريم.

وي درباره اينکه چرا امسال کيفيت برخي مسابقات ليگ پايين بوده است اظهار داشت:من درباره تيم خودم صحبت مي کنم.ما وقت بدنسازي را نداشتيم.بچه هايمان فرصت ريکاوري نداشتند.درگير تيم ملي و جام باشگاههاي آسيا بوديم و به همين دليل نتوانستيم خوب ريکاوري کنيم.بخشي اش هم به زمين مسابقات برمي گردد.به جز آزادي،بقيه زمين ها اجازه نمي دهند که فوتبال تاکتيکي را نشان بدهيم و بازيکنان تيم ها نگران هستند که جام جهاني را از دست بدهند.ضمن اينکه من خودم معتقدم جوانگرايي نکردم چون بحث تجربه برايم در آسيا اولويت داشت.

قلعه نوعي درباره قضاوت عليرضا فغاني در مسابقه روز جمعه تراکتورسازي و استقلال گفت:دو سال پيش که سرمربي تراکتورسازي بودم،دو بازي به ما خيلي لطمه زد.بازي رفت سپاهان و مسابقه برگشت استقلال.به نظرم بايد فضا را عوض کنيم.من هيچ وقت شب بازي نگفتم نگران بازي فردا هستم.خيلي وقت ها شده داور مسابقه ما شب بازي عوض شده است اما هيچ بحثي نکرديم.داور هم انسان است و اشتباه مي کند.داوري در اين فصل به نفع ما بوده و به ضرر ما هم بوده است.در مسابقه با داماش شايد يک پنالتي را مي شد به نفع حريف بگيرند که اين اتفاق رخ نداد.من نگران داوري نيستم.توکلمان به خداست و تلاش تاکتيکي خودمان را مي کنيم.نتيجه دست آن بالايي است.

وي درباره اهدافش در بازي روز جمعه بيان داشت:ما دو هدف را اينجا دنبال مي کنيم.اول اينکه با امتياز برويم و دوم اينکه با امتياز کامل برويم.اينکه چه تيمي در پايان نيم فصل اول بشود و يا دوم بشود مهم نيست.مهم اين است که ما بالاي جدول باشيم.

قلعه نوعي افزود:تراکتورسازي چه در داخل خانه و چه در خارج خانه خوب بازي کرده و حريف بزرگي است.ما هم بيشتر امتيازاتمان را بيرون از خانه گرفته ايم.باز هم مي گويم اينکه چه تيمي اول بشود و چه تيمي دوم فرقي نمي کند.

وي درباره جدايي اش از تراکتورسازي و ناراحتي هواداران از اين بابت گفت:متاسفانه اين اتفاق براي بحث تبليغات منفي بود که انجام شد.من گفتم دوست داشتم در تراکتورسازي بمانم اما نشد.

سرمربي استقلال در پاسخ به اين پرسش که آيا عملکرد خود در اين تيم در دو سال اخير را ضعيف مي داند گفت:ما در آسيا سوم شديم.يک مربي که برگردد به تيمي و سال اول قهرمان شود و سال دوم تيم سوم آسيا شود نتيجه بدي است؟يعني حضور در جمع 4 تيم برتر آسيا نتيجه بدي محسوب مي شود؟

وي درباره بازي جمعه و مسابقات بعدي استقلال تاکيد کرد:من درباره افکار خودم صحبت مي کنم.هر بازي شرايط خودش را دارد.اين نيست که اين مسابقه را فداي بازي بعدي کنيم.براي دربي هم اين کار را نکرديم.در مسابقه با استقلال خوزستان دو بازيکن اصلي ما،هاشم بيگ زاده و خسرو حيدري مصدوم شدند.براي بازي تراکتورسازي اکثر بازي هايمان داخل خانه است و اين پوئن خوبي محسوب مي شود.فعلا به تراکتورسازي فکر مي کنيم.البته اينکه آنها چند مصدوم و محروم دارند را نمي دانم.

سرمربي استقلال درباره بحث ظرفيت ورزشگاه و سهميه طرفداران دو تيم گفت:ما در اين بحث طبق قانون هر چه هست را اعمال مي کنيم.اين سوال را از ميرشاد ماجدي بپرسيد.

وي درباره ساختاردفاعي استقلال گفت:نظم دفاعي ما در چند بازي خوب شده است.در جناح چپ هم نيکبخت روز خوبي داشت.به ويژه در نيمه دوم خوب کار کرد.با بازگشت حيدري و بيگ زاده در نيم فصل دوم شرايط بهتر هم مي شود.

سرمربي استقلال درباره اينکه آيا احتمال دارد روزي به تراکتورسازي برگردد اظهار داشت:جايي که مسوليت دارم همه فکر و ذکرم آنجاست.من يک سال خوب را با مردم آذربايجان،تاکيد مي کنم مردم آذربايجان سپري کردم.

وي ادامه داد:خوشحالم کسي بودم با کمترين هزينه و به گفته خودشان با 7 ميليارد تراکتور را آسيايي کردم.اين جزو افتخارات زندگي من است و خوشحالم در سالي که در تبريز بودم،تراکتور را آسيايي کردم.

سرمربي استقلال افزود:هر زمان آذري ها من را مي بينند تشکر مي کنند.تازه در شرايطي آسيايي شديم که زمين تمرين نبود.45 دقيقه معطل مي شديم تا تمرين کنيم.مردم آذربايجان از من ناراحت نيستند که در سال اول آسيايي شديم.وقتي بازي اول تراکتور در آسيا را ديدم لذت بردم که شايد سهم کوچکي در حضور 100 هزار تماشاگر داشتم.اينطور مي گويم که من هم سهم کوچکي در اين افتخار داشتم.

وي ادامه داد:هر مربي آرزوي حضور در تبريز را دارد اما مربي حرفه اي وقتي مسوليتش تمام مي شود درباره تيم آينده اش صحبت مي کند و الان شرعا و قانونا فکر و ذکر من بايد به استقلال باشد.

سرمربي استقلال درباره نحوه رفتن خود از تراکتورسازي افزود:سوال من اين است که اگر نمي خواستم بمانم چرا ليست دادم.ليست سال آينده ما را داديم.پس از جلسه هيات مديره،مدير عامل باشگاه گفت که شرايط مالي ما خوب نيست.

قلعه نوعي افزود:در نقل و انتقالات مربي موفق مي شود که 12 امتياز بگيرد.سال قبلش،5 تا 6 ماه يک ريال دريافتي نداشتيم.شب عيد که سايپا را برديم نتوانستيم پول توجيبي به بازيکنان بدهيم و من شرمنده بازيکنان شدم.

وي ادامه داد:گفتم براي ماندن سه کار بايد انجام بدهيم.بازيکني را که مي خواهيم بگيريم،بازيکني که مدنظرمان است را حفظ کنيم و با بازيکني که نمي خواهيم تسويه کنيم تا اين به يک بدعت تبديل شود.حتي گفتند قرارداد مالي خودت مثل پارسال است که گفتم آن هم ايرادي ندارد.باز هم سوال مي کنم مربي که مي خواهد برود ليست مي دهد؟ما مي خواستيم در تراکتور بمانيم ولي قسمت نبود.

سرمربي استقلال درباره بحث فشار بر روي داوري و اينکه به نظر مي رسد منظورش بازي پرسپوليس و سپاهان و اظهارات علي دايي است گفت:من اصلا اين را نگفتم.گفتم اين فضا را از داوري دور کنيم.همين امسال سه باخت ما روي اشتباهات داوري بوده است.به نظرم بايد فشار را از داوري دور کرد.هرگز قبل از بازي نگفتم که...

اينجا يک خبرنگار گفت که داوري سمت فلان تيم غش مي کند.

قلعه نوعي گفت:نه،اين که نه...من عادت ندارم شب بازي به داوري فشار بياورم.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 925
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 446
  • باردید دیروز : 136
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,213
  • بازدید ماه : 3,687
  • بازدید سال : 12,602
  • بازدید کلی : 83,045
  • کدهای اختصاصی

    صفحات پاپ آپ