loading...
ورزش ریپورت| وب سایت خبر های آنلاین ورزشی
admin بازدید : 30 جمعه 17 آبان 1392 نظرات (0)

مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: به تصميم کي روش و کادر فني تيم ملي احترام مي گذارم و اميدوارم در آينده دعوت شوم.

 


اميد عاليشاه در خصوص عدم دعوتش به تيم ملي اظهار داشت:‌ من به نظرم نبايد در اين باره حرفي بزنم چون اينطور بهتر است من در مورد اين قضيه صحبت نمي‌کنم و به صلاحديد کادر فني احترام مي‌گذارم.

به نقل از فارس، وي در پاسخ به سؤالي که آيا انگيزه داريد در آينده به تيم ملي دعوت شويد يا خير، گفت: به نظر من در اين باره که من به تيم ملي چرا دعوت نشدم مردم نظر بدهند خيلي بهتر است. من يک بازيکن حرفه‌‌اي هستم و به تصميم کي‌روش و کادر فني‌اش احترام مي‌گذارم اميدوارم حداقل در يک اردو در آينده من را دعوت کنند و من را ببينند. ان‌شاءالله اين اتفاق مي‌افتد.

وي در مورد مصدوميتش نيز گفت: خوشبختانه مصدوميتم مسئله خاصي نبود فقط کشيدگي جزئي داشتم و بايد چند روزي استراحت کنم تا سريع‌تر به تمرينات برگردم.

عاليشاه در خصوص نيم‌فصل دوم و بازي‌هاي خارج از خانه پرسپوليس نيز گفت: مطمئن باشيد کار ما در نيم‌فصل دوم خيلي سخت است اما با توجه به تيمي که امسال علي دايي بسته ما تمام تلاش خود را انجام مي‌دهيم تا در دو جام مدعي باشيم. برايمان هيچ فرقي ندارد بيرون يا داخل خانه بازي کنيم. هميشه تيم که مي مي‌خواهد به هدفش برسد بايد تلاش لازم را انجام دهد تا اين اتفاق بيفتد. اميدوارم که ما به هدف‌مان برسيم.

وي در پاسخ به اين سوال که آيا در نيم‌فصل اول از خودت راضي هستي يا خير، يادآور شد: مطمئن باشيد وقتي در پرسپوليس بازي مي‌کني روز به روز و بازي به بازي بايد بهتر شوي، اما بقيه ماجراها را بايد به بازي‌ها و شرايطش سپرد. من تمام تلاش خودم را انجام مي‌دهم که حتي از نيم فصل اول بهتر شوم. اميدوارم که اين اتفاق بيفتد. بالاخره ما هدف بزرگي در پيش داريم و بايد همه با کمک يکديگر به اين هدف بزرگمان برسيم. البته کار سخت است ولي با شکست دادن کارهاي سخت يک تيم مي‌تواند موفق شود و به هدفش برسد.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 925
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 798
  • باردید دیروز : 136
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,565
  • بازدید ماه : 4,039
  • بازدید سال : 12,954
  • بازدید کلی : 83,397
  • کدهای اختصاصی

    صفحات پاپ آپ