loading...
ورزش ریپورت| وب سایت خبر های آنلاین ورزشی
admin بازدید : 27 جمعه 17 آبان 1392 نظرات (0)

هافبک تيم فوتبال پرسپوليس گفت: خيلي خوشحالم چون دوباره پيراهن تيم ملي را مي‌پوشم و به همين دليل از نگاه کي‌روش سپاسگزارم.

 

رضا حقيقي ابتدا در خصوص دعوتش به تيم ملي گفت: من هيچ وقت بازيکني نبودم که اميدم را از دست بدهم و هميشه با سعي و تلاش سعي کردم جايگاه و خواسته خودم را به دست بياورم.

به نقل از فارس، وي افزود: من هميشه افتخارم پوشيدن پيراهن تيم ملي است و يکي از آرزوهايم همين است تا بتوانم به فوتبال کشورم خدمت کنم. به همين دليل هميشه با تمام وجود براي تيم محبوبم پرسپوليس بازي کردم تا مزد زحماتم را بگيرم که خوشبختانه اين اتفاق افتاد.

حقيقي تاکيد کرد: ‌من از اعتماد کي‌روش تشکر مي‌کنم و دفعات گذشته نيز حتي موقعي که به تيم ملي دعوت نشدم براي او و تيم ملي کشورم آرزوي موفقيت کردم و حالا مي‌خواهم انشاءالله بازيکني باشم که در جام جهاني به ميدان مي‌روم. مطمئن باشيد آنقدر خوب تمرين و براي پرسپوليس بازي خواهم کرد تا خدا لطف خودش را به من نشان دهد و به خواسته‌ام يعني حضور در جام جهاني برسم.

حقيقي گفت: پس از رفتن به جام جهاني همه خوشحال بودند و يکي از خوشحال‌ترين افراد من بودم چون خيلي دوست داشتم که جاي ايران در جام جهاني خالي نباشد. حالا هم مطمئن باشيد از فرصت به دست آمده بهترين استفاده را مي‌کنم تا انشاءالله در ليست نهايي کي‌روش باشم. کارم سخت است اما ترسي ندارم و با تمام وجود براي رسيدن به هدفم مي‌جنگم.

وي در مورد شرايط پرسپوليس و نيم فصل دوم نيز گفت: قطعا هر چه رو به پايان ليگ و جام حذفي مي‌رويم کارمان سخت‌تر است. ما بايد در نيم فصل دوم با تمرکز و تلاش بيشتري مقابل حريفان سرسخت خود بجنگيم تا انشاءالله در دو جام مدعي باشيم. اگر مي‌خواهيم آخر فصل پس از سال‌ها دل هواداران را شاد کنيم و مدعي باشيم بايد براي دو جام بيشتر بجنگيم که قطعا با حضور دايي و شرايطي که در تيم به نتايج نيم فصل به وجود آمده من مطمئنم انتهاي فصل انشاءالله مقابل هوادارانمان روسفيد خواهيم شد.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 925
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 653
  • باردید دیروز : 136
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,420
  • بازدید ماه : 3,894
  • بازدید سال : 12,809
  • بازدید کلی : 83,252
  • کدهای اختصاصی

    صفحات پاپ آپ