loading...
ورزش ریپورت| وب سایت خبر های آنلاین ورزشی
admin بازدید : 22 جمعه 17 آبان 1392 نظرات (0)

بدون شک يکي از بهترين مهاجمان ليگ برتر فوتبال ايران است و اين را هميشه با گلزني هايش در تيم هاي مختلف ثابت کرده است.

 

رضا نوروزي اين روزها حال و روز خوبي در نفت ندارد و زمزمه جدايي او هم شنيده مي شود.

مهاجم نفت طي صحبتي با سايت گل گفت:من هميشه به تيم نفت احترام مي گذارم و براي مسئولين اين تيم ارزش زيادي قائل هستم،اما شرايطم در تيم خيلي خوب نيست و نمي دانم چرا نمي توانم در ترکيب تيم حضور پيدا کنم.من هر زمان که براي تيمم بازي کردم توانسته ام به لطف خدا مفيد باشم و به تيمم کمک کنم و شرايطم در جدول گلزنان ليگ و همچنين بازي هايي که کرده ام گوياي همه چيز است.

مهاجم گلزن نفت تهران در ادامه گفت:وقتي که مي بينم در تيم جايي ندارم و 2دقيقه بازي مي کنم اين يعني که نمي توانم مفيد باشم پس چرا بخواهم به کارم ادامه بدهم،البته اين نظر سرمربي تيم است و من احترام مي گذارم اما خب بايد به من هم حق بدهند،من دوست دارم در جايي باشم که تاثير گذار باشم.

رضا نوروزي در پايان با کنايه گفت:خيلي جالب است،بازيکني که در تيم خودش ذخيره است و بازي نمي کند اما از تيم هاي زيادي پيشنهاد دارد و تيم هاي خوبي خواهان به خدمت گرفتن او هستند.اين حق من است که به فکر آينده خودم باشم و دوست دارم مسئولين نفت هم همانطور که هميشه به من کمک کردند و من را درک کرده اند الان هم مرا درک کنند. من اگر هم از نفت جدا شوم باز هم براي تيم نفت آرزوي موفقيت مي کنم چرا که اين تيم در شرايطي به من کمک کرد که من انتظاري نداشتم،اما حالا شرايط فرق مي کند و من دوست دارم به آينده فوتبالي من هم فکر کنند.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 925
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 416
  • باردید دیروز : 136
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,183
  • بازدید ماه : 3,657
  • بازدید سال : 12,572
  • بازدید کلی : 83,015
  • کدهای اختصاصی

    صفحات پاپ آپ