loading...
ورزش ریپورت| وب سایت خبر های آنلاین ورزشی
admin بازدید : 23 شنبه 20 مهر 1392 نظرات (0)

مدافع تيم ملي فوتبال ايران گفت: اميدوارم بازي خوبي مقابل تايلند انجام دهيم.

 

سيد جلال حسيني در گفت و گو با اوج، درخصوص شرايط تيم ملي اظهارداشت: اردوي خوبي تشکيل داده ايم. بازيکنان مدتي از هم دور بوده اند و نياز به هماهنگي دارند. جو اردو خيلي خوب است و بچه ها کاملا آماده بازي با تايلند هستند.

وي ادامه داد: درست است که فرصت زياذدي را براي برگزاري بازيهاي دوستانه از دست داده ايم اما گذشته ها گذشته و ديگر نبايد به آن اتفاقات فکر کنيم. خوب بود اگر قبل از بازي با تايلند بازي دوستانه برگزار مي کرديم اما حالا که نشده مي توانيم از همين بازي هم به عنوان ديدار دوستانه استفاده کنيم. فکر مي کنم بتوانيم نتيجه خوبي در اين ديدار بگيريم و بازي خوبي هم انجام دهيم.

حسيني در خصوص انتقاداتي که از ليست کي روش شده، گفت: اين موضوع به من ارتباطي پيدا نمي کند. من بازيکن هستم و نمي توانم در اين مورد که به کادر فني مربوط مي شود صحبت کنم. تمرکز من روي وظيفه خودم است.

وي درباره حضور لژيونرهاي جديد در اردوي تيم ملي گفت: آنها بازيکنان خوبي هستند که دعوت شده اند. اين هم نظر کي روش است و او بهتر از هر کسي مي داند چه تصميمي براي تيم ملي بگيرد.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 925
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 958
  • باردید دیروز : 136
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,725
  • بازدید ماه : 4,199
  • بازدید سال : 13,114
  • بازدید کلی : 83,557
  • کدهای اختصاصی

    صفحات پاپ آپ