loading...
ورزش ریپورت| وب سایت خبر های آنلاین ورزشی
admin بازدید : 18 پنجشنبه 23 آبان 1392 نظرات (0)

مايکل اسين، هافبک غنايي چلسي، تاکيد کرد علي رغم فرصت بازي کمي که در رقابت هاي اين فصل پيدا کرده، هيچ مشکلي با ژوزه مورينيو، سرمربي تيمش، ندارد.

 

اسين که فصل گذشته زير نظر مورينيو، به طور قرضي براي رئال بازي کرد، در اين فصل تنها در دو ديدار براي آبي ها به ميدان رفت اما تاکيد کرد که نيمکت نشيني باعث ناراحتي او و تيرگي رابطه اش با مورينيو نشده است. او معتقد است اين شرايطي است که هر بازيکني در طول دوران حرفه اي اش تجربه مي کنند.

او به خبرنگاران گفت:" نگران نيمکت نشيني در چلسي نيستم. من بازيکن باتجربه اي هستم و با اين شرايط کنار خواهم آمد.

من به تلاش کردن و سخت کوشي در تمرينات ادامه مي دهم و اميدوارم موقعيت براي حضور من در ترکيب اصلي چلسي فراهم شود."

اسين در پاسخ به اين سوال که آيا مورينيو هرگز از او خواسته براي غنا بازي نکند، گفت:" هرگز. من رابطه خوبي با مورينيو دارم. هيچ مشکلي بين ما وجود ندارد. اين حقيقت ندارد. مورينيو هرگز از من نخواسته براي غنا بازي نکنم."

غنا اين هفته در ديدار برگشت مرحله پلي آف جام جهاني مقابل مصر قرار مي گيرد. آنها در ديدار رفت 6 گل به مصر زدند.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 925
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 638
  • باردید دیروز : 136
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,405
  • بازدید ماه : 3,879
  • بازدید سال : 12,794
  • بازدید کلی : 83,237
  • کدهای اختصاصی

    صفحات پاپ آپ