loading...
ورزش ریپورت| وب سایت خبر های آنلاین ورزشی
admin بازدید : 12 پنجشنبه 23 آبان 1392 نظرات (0)

اولي هوينس رئيس باشگاه بايرن مونيخ در صحبت‌هايي اعلام کرده که تا وقتي که جان در بدن داشته باشد، به همکاري با باشگاه بايرن ادامه خواهد داد.

 

اين درحالي است که او در ماه هاي اخيرروزهاي پرفراز و نشيبي را پشت سرگذاشته و بارها به خاطر اتهام ماليات پرداخت نشده، به دادگاه احضار شده و شايعاتي مبني بر احتمال استعفاي او به گوش مي رسيد. اما دراين ميان هوينس اعلام کرده که مي خواهد تا پايان عمرش درخدمت بايرن باشد و از اعضاي بايرن خواسته تا به او راي اعتماد بدهند.

هوينس درنشست سالانه باشگاه بايرن گفت:« من تا زماني که نفس در سينه دارم، به باشگاه خدمت مي کنم. البته تنها به شرطي که از راي اعتماد شما بهره مند شوم. من هيچ وقت به استعفا و کناره گيري فکر نکرده ام.چون هيچ وقت از من چنين چيزي خواسته نشده .تنها چيز مهم براي من باشگاه است و نه اخباري که در روزنامه هاي اقتصادي منتشر مي شود. البته من تسليم اراده اعضاي باشگاه هستم و از آنها مي خواهم به من راي اعتماد بدهند تا به کارم ادامه دهم .»

دراين ماين کارل هاينس رومنيگه هم به حمايت از هوينس پرداخت و گفت:« من دوست او هستم و يک دوستي واقعي وقتي به مشکل برمي خوري، خودش را نشان مي دهم. وقتي من شما اعضاي باشگاه را مي بينيم که به اولي احترام مي گذاريد، به اين باور مي رسم که تمام اعضاي خانواده بايرن دوست او هستند.»

در ادامه هوينس با تشکر از تشويق هاي اعضاي باشگاه و صحبت هاي رومنيگه گفت:« من واقعا سرشار از احساساتم، نه فقط به خاطر صحبت هاي کارل هاينس بلکه به خاطر واکنش اعضاي باشگاه.مي خواهم برخي واقعيت ها را برزبان بياورم.اصلا بحث اين نيست که من صدها ميليون يوروماليات پرداخت نشده داشته باشم؛ چرا که من در طول چندين سال ميليون ها يورو ماليات داده ام. در 5سال اخير بيش از 5 ميليون يورو پول به خيريه ها کمک کرده ام ؛ البته به نحوي که براي حضور درسخنراني ها پولي دريافت نکرده ام و به علاوه براي شصتمين سال تولدم هم يک بازي خيريه ترتيب داديم ولي من به دنبال توجيه کردن خودم نيستم و اشتباهاتم را نيز مي پذيرم.»

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 925
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 857
  • باردید دیروز : 136
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,624
  • بازدید ماه : 4,098
  • بازدید سال : 13,013
  • بازدید کلی : 83,456
  • کدهای اختصاصی

    صفحات پاپ آپ