loading...
ورزش ریپورت| وب سایت خبر های آنلاین ورزشی
admin بازدید : 33 سه شنبه 28 آبان 1392 نظرات (0)

مدافع نفت تهران اظهار داشت: دوست دارم با آقاي کي روش در تيم ملي کار کنم.

 

مدافع موفق نفت که بازي هاي خوبي را در نفت به نمايش گذاشته و براي اين تيم گلزني هم کرده از سوي منصوريان به تيم زير 23 سال دعوت شد تا همراه اميدهاي فوتبال ايران به اردوي عمان برود،امين حاج محمددر همين زمينه به سايت گل گفت: خوشحالم که آقاي منصوريان به من اعتماد کرد و براي سفر به عمان و همراهي تيم ملي اميد انتخاب شدم. قرار است اردوي يک هفته اي همراه با دو بازي تدارکاتي در عمان داشته باشيم که قطعا اين اردو براي آماده سازي تيم ملي اميد مفيد خواهد بود. در تهران هم زيرنظر آقاي منصوريان تمرينات خوبي داشتيم. خوشبختانه ايشان هم خوش اخلاق است و هم از لحاظ فني تمرينات مفيدي را برگزار مي کند.

وي در ادامه درباره دعوت شدن به تيم ملي مي گويد: حقيقتش عجله اي براي اين اتفاق ندارم. البته مثل هر فوتباليست ديگري دوست دارم در جام جهاني حاضر باشم. مهم تر از همه اين که دوست دارم با آقاي کي روش در تيم ملي کار کنم. ايشان مربي مدافعان بزرگي نظير فرديناند، ويديچ و ... بوده و دوست دارم زيرنظر کسي که گروهي از بهترين مدافعان دنيا را تمرين مي داده، آموزش ببينم.

حاج محمدي در پايان گفت: بعد از پيروزي مقابل فولاد صدرنشين شرايط روحي تيم هم مثل اوضاع فني عالي شد و حالا منسجم تر از قبل بازي هاي ليگ برتر را دنبال مي کنيم. نفت يک تيم آرام و بي حاشيه است و مديران اين باشگاه شرايطي را فراهم کرده اند که بتوانيم بدون استرس کارمان را انجام بدهيم. نفت با يحيي گل محمدي و کادرفني خوبي که دارد، حرف هاي زيادي براي گفتن خواهد داشت.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 925
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 700
  • باردید دیروز : 136
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,467
  • بازدید ماه : 3,941
  • بازدید سال : 12,856
  • بازدید کلی : 83,299
  • کدهای اختصاصی

    صفحات پاپ آپ