loading...
ورزش ریپورت| وب سایت خبر های آنلاین ورزشی
admin بازدید : 15 پنجشنبه 30 آبان 1392 نظرات (0)

غلامحسين مظلومي در خصوص ملاقات فتح‌الله‌زاده و اهداي حکم معاونت فني باشگاه استقلال به وي اظهار داشت:‌ مسئوليت سنگيني را عهده‌دار شدم و اميدوارم با کمک ديگر دوستان خوبم بتوانم به استقلال کمک کنم.

 

به نقل از سايت رسمي باشگاه استقلال، غلامحسين مظلومي در گفت‌وگويي با سايت رسمي باشگاه استقلال در خصوص ملاقات دکتر فتح‌الله‌زاده و اهداي حکم معاونت فني باشگاه استقلال به وي اظهار داشت:‌ دکتر فتح‌الله‌زاده طي اين مدت خيلي به من لطف داشته و هميشه جوياي احوالم بوده است. دستش درد نکند با اهداي حکم معاونت فني باشگاه استقلال من را بار ديگر شرمنده خود کرد.

مظلومي در ادامه گفت:‌ مسئوليت سنگيني را عهده‌دار شدم و اميدوارم با کمک ديگر دوستان خوبم بتوانم به استقلال کمک کنم. هر وقت استقلال از من بخواهد به باشگاه مي‌روم تا بتوانم در خدمت تيم محبوبم باشم و به تيم کمک کنم.

مظلومي در ادامه در خصوص شرايط خود اعلام کرد: خوشبختانه خيلي بهتر شدم و با دعاي خير مردم به بهبودي نسبي رسيدم. مردم و طرفداران استقلال بدانند حالم خيلي بهتر شده و ان‌شاءا... با قدرت تمام در خدمت باشگاه استقلال هستم.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 925
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 606
  • باردید دیروز : 136
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,373
  • بازدید ماه : 3,847
  • بازدید سال : 12,762
  • بازدید کلی : 83,205
  • کدهای اختصاصی

    صفحات پاپ آپ