loading...
ورزش ریپورت| وب سایت خبر های آنلاین ورزشی
admin بازدید : 15 پنجشنبه 30 آبان 1392 نظرات (0)

مديرعامل مستعفي باشگاه داماش گيلان روز شنبه به باشگاه پرسپوليس مي‌پيوندد.

 

 امير عابديني که بيش از يک ماه است از مديرعاملي باشگاه داماش گيلان به دليل مشکلات مالي و عدم توجه مسئولان استاني به اين باشگاه از مديرعاملي اين باشگاه استعفاء کرده است روز شنبه با محمد رويانيان نشستي برگزار مي‌کند تا در مورد شرايط همکاري‌اش با باشگاه پرسپوليس مذاکرات رسمي خود را انجام دهد.

به گزارش فارس، مديرعامل داماش در مورد جلسه روز شنبه با رويانيان به فارس گفت: رويانيان براي پرسپوليس زحمات فراواني کشيده و همه کاري براي اين باشگاه کرده است. از من هم خواست که کمکش کنم به همين دليل من هم روز شنبه با او نشستي خواهم داشت تا بدانم در کدام بخش از باشگاه پرسپوليس مي‌توانم به او ياري برسانم.

وي در مورد وضعيت استعفايش از داماش گيلان گفت: من همچنان بر استعفاي خودم پافشاري مي‌کنم و اين استعفاء را به خاطر حضور در پرسپوليس نداده‌ام بلکه من شرايطي را از هيئت‌مديره باشگاه خواستم که هيچکدام آنها محقق نشده است به همين دليل هم بر استعفاي خودم پافشاري مي‌کنم.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 925
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 385
  • باردید دیروز : 136
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,152
  • بازدید ماه : 3,626
  • بازدید سال : 12,541
  • بازدید کلی : 82,984
  • کدهای اختصاصی

    صفحات پاپ آپ