loading...
ورزش ریپورت| وب سایت خبر های آنلاین ورزشی
admin بازدید : 23 پنجشنبه 30 آبان 1392 نظرات (0)

مدافع تيم ملي فوتبال گفت: انصاري فرد به من انرژي داد و من گل زدم!

 

به گزارش فارس، اميرحسين صادقي مدافع ملي پوش تيم استقلال پس از بازگشت به ايران در جمع خبرنگاران در خصوص گلي که در بازي با لبنان زد گفت: من هر بازي به کريم انصاري فرد انرژي مثبت دادم اما او گل نزد. در اين بازي او به من انرژي داد اما من گل زدم!

صادقي اولين گل تيم ايران در بازي با لبنان را به ثمر رساند.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 925
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 887
  • باردید دیروز : 136
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,654
  • بازدید ماه : 4,128
  • بازدید سال : 13,043
  • بازدید کلی : 83,486
  • کدهای اختصاصی

    صفحات پاپ آپ