loading...
ورزش ریپورت| وب سایت خبر های آنلاین ورزشی
admin بازدید : 14 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (0)

مهاجم نيمکت‌نشين مس کرمان اگرچه کم بازي کرده اما نشان داده که مهاجم توانمندي است و اين را در بازي با صبا و استقلال نشان داد.

 

کريم اسلامي مهاجم فصل قبل صبا که کمتر فرصت بازي پيدا کرده در اين رابطه گفت: من توانايي اين را دارم که بتوانم براي تيمم مفيد باشم اما اينکه بازي کنم يا نه تصميم مربي تيم است.در بازي با صبا توانستم در دقايق پاياني براي تيمم گلزني کنم با اينکه بازيکن تعويضي بودم و از حضورم در زمين چند دقيقه هم نمي گذشت.

به گزارش گل ، اسلامي در ادامه گفت: من تابع نظر آقاي مظلومي هستم اما اين را هم بگويم که هروقت پرويز خان به من اعتماد کند در خودم مي بينم که جواب اعتماد ايشان را بدهم.

مهاجم مس در پايان گفت: باور کنيد تيم ما به معناي واقعي بدشانس است اما نوبت ما هم مي شود و مطمئن باشيد که ما در اينجاي جدول نخواهيم ماند چرا که جاي ما اينجا نيست و به زودي به جايگاه خودمان برمي گرديم تا بتوانيم جوابگوي لطف و حمايت مردم باشيم.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 925
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 509
  • باردید دیروز : 136
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,276
  • بازدید ماه : 3,750
  • بازدید سال : 12,665
  • بازدید کلی : 83,108
  • کدهای اختصاصی

    صفحات پاپ آپ