loading...
ورزش ریپورت| وب سایت خبر های آنلاین ورزشی
admin بازدید : 21 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (0)

سرپرست وزارت ورزش و جوانان گفت: زمان سرپرستي محدود است و ماموريت من حفظ وضع موجود است.

 

به نقل از پايگاه خبري وزارت ورزش و جوانان، محمد شريعتمداري سرپرست وزارت ورزش و جوانان هنگام ورود به ساختمان شماره يک اين وزارتخانه گفت: براساس ماموريتي که رييس جمهوري به من واگذار کرده و براساس قانون سرپرست وزارت ورزش و جوانان هستم تا امور جاري اين وزارتخانه ادامه داشته باشد.

وي در مورد تغيير و تحولات در سطح مديريتي، افزود: زمان سرپرستي دوره محدود و مشخصي است و ماموريت من ازسوي دکتر روحاني، حفظ وضع موجود به بهترين وجه ممکن است.

شريعتمداري در خصوص مسائل مربوط به فدراسيون هاي ورزشي و ادامه کار برخي از آنها با سرپرست اظهار داشت: به طور طبيعي بايد کارهاي وزارتخانه ادامه يابد، اما به من اجازه دهيد مطالعات بيشتري بر روي بررسي مسائل پيش روي اين وزارتخانه داشته باشم.

وي در پاسخ به اين سوال که مهلت قانوني براي معرفي وزير پيشنهادي از سوي دولت به مجلس چه زماني است، گفت: اين موضوع به صراحت در در قانون مشخص شده و تفسير لازم را هم دارد.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 925
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 979
  • باردید دیروز : 136
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,746
  • بازدید ماه : 4,220
  • بازدید سال : 13,135
  • بازدید کلی : 83,578
  • کدهای اختصاصی

    صفحات پاپ آپ