loading...
ورزش ریپورت| وب سایت خبر های آنلاین ورزشی
admin بازدید : 18 جمعه 17 آبان 1392 نظرات (0)

سرمربي تيم ملي فوتبال اسپانيا پس از دعوت بازيکن برزيلي اتلتيکو مادريد از بازي وي تمجيد کرد.

 

ويسنته دل بوسکه به صورت رسمي ديگو کاستا را به تيم ملي اسپانيا دعوت کرد. وي در اين باره اظهار داشت: او بسيار عالي بازي مي‌کند و در اوج قرار دارد. او يک گزينه ديگر براي ما است. ديگو کاستا از اين جا نمي‌رود و به جمع ما ملحق مي‌شود. مشخص است که تلاش زيادي کرديم تا او را به تيم ملي اسپانيا بياوريم. من شخصا فکر مي‌کنم او ما را بسيار تحت تأثير قرار داد و ما او را در فهرست قرار داديم. از حالا تا مارس فرصت داريم تا ببينيم کارها چگونه پيش مي‌رود. او در همان شرايطي قرار دارد که ساير بازيکنان هستند.

به نقل از فارس، وي ادامه داد: هر بازيکن جديدي که به تيم دعوت کرديم، مشکلي ايجاد نکرد و من اطمينان دارم که اين هم همان طور خواهد بود. بازيکنان ما توانايي هماهنگ کردن خود با شرايط را دارند. بازيکني نيست که نتواند خودش را با سيستم ما وفق بدهد. نمي‌توانم بفهمم چگونه ممکن است بازيکني با توانايي‌هاي کاستا بتواند براي ما مشکل‌ساز شود.

سرمربي تيم ملي اسپانيا خاطرنشان کرد: او امکانات زيادي به ما در حمله مي‌دهد. چرا نبايد بتواند در کنار ويا کار کند وقتي در تيم خودش به اين خوبي بازي مي‌کند.

دل بوسکه اضافه کرد: بايد درباره جام‌جهاني محتاط باشيم. آيا ديده‌ايد که من اعلام کنم ما مي‌خواهيم قهرمان جام‌جهاني شويم؟

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 925
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 100
  • باردید دیروز : 150
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 866
  • بازدید ماه : 690
  • بازدید سال : 9,605
  • بازدید کلی : 80,048
  • کدهای اختصاصی

    صفحات پاپ آپ