loading...
ورزش ریپورت| وب سایت خبر های آنلاین ورزشی
admin بازدید : 21 سه شنبه 28 آبان 1392 نظرات (0)

علي لطيفي بازيکن سابق استقلال و تيم ملي و لژيونر سابق ما در اتريش را بايد جز فوتباليستهايي بدانيم که به حقشان نرسيده اند،در همين رابطه و به بهانه نابودي فوتبال پايه به خصوص در تهران با علي لطيفي سرمربي سابق تيم اميد استقلال صحبت کرديم.

 

مصاحبه خواندني سايت گل را با علي لطيفي بخوانيد.

اوضاع و احوال؟

در حال حاضر از طرف چند مربي که در ليگ برتر هستند و يا پيشنهاد کار دارند به عنوان دستيار اول دعوت به کار شده ام و البته به عنوان کارشناس اروپايي و داخلي فوتبال در تلويزيون و مطبوعات فعاليت دارم. من تنها نفري هستم از نسل طلايي 98 که کلاسهاي مربيگري را از سطح D گذرانده ام.در حالي که مي توانستم از رده بي شروع کنم،اما خواستم پايه اي کار کنم و همچنين از رده نونهالان تا بزرگسالان کار مربيگري را انجام داده ام.

شنيده مي شود در يک فيلم سينمايي هم کار کرده ايد؟

بله اين افتخار را داشتم که در فيلم کارگردان خوب ايران خانم افسانه منادي روبروي بزرگمرد تاريخ سينماي ايران آقاي جمشيد مشايخي در نقش يک مربي فوتبال ايفاي نقش کنم.

سينما يا فوتبال کدام يک؟

با توجه به اينکه استعدادم در فوتبال است و اکثر مدرسان مربيگري و پيشکسوتان بنده را يک استعداد در مربيگري مي دانند در فوتبال فعاليت مي کنم.

نظرت در مورد استقلال امروزي چيست؟

يکي از قطب هاي فوتبال ايران است که نسبت به سال قبل شرايط خوبي ندارد ولي با توجه به جذب بازيکنان خوبي نظير کبه که شنيده ام در فرانسه فوتبال بازي کرده و همچنين داشتن بازيکنان بزرگي مثل نکونام،بيگ زاده،حيدري،رحمتي و اندو مي تواند خودش را به راحتي به صدر برساند.

قهرمان امسال ليگ؟

امسال چندين تيم شانس قهرماني دارند ولي اين مسئله به ضعف 2قدرت چند سال فوتبال ايران سپاهان و استقلال بر ميگردد نه قدرت تيمهايي نظير فولاد،نفت و پرسپوليس...

با توجه به حضور چند ساله شما در تيمهاي پايه استقلال علت افت فوتبال کشور درپايه ها چيست؟

متاسفانه فوتبال ما روند نزولي را طي مي کند،ما سالهاست که نتوانسته ايم بازيکناني با توانايي هاي بازيکنان بزرگمان داشته باشيم و آنها را جايگزين بزرگاني مثل مهدوي کيا، عابد زاده، خداداد، دايي، استيلي، کريمي قرار دهيم.

علت اين موضوع چيست و نظرت در مورد فساد در فوتبال ايران به ويژه فوتبال پايه چيست؟

دليل اين مسئله عدم حضور مربيان سلامت و کار بلد در فوتبال پايه است.حضور افراد ناسالم که هيچ چيز از فوتبال نمي دانند و آبرويي هم ندارند و لذا بدون توجه به پيشرفت فوتبال پايه فقط به کسب درآمد فکر مي کنند و البته به جز پول کارهاي کثيف ديگري مي کنند که من از گفتنش شرم دارم.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 925
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 921
  • باردید دیروز : 136
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,688
  • بازدید ماه : 4,162
  • بازدید سال : 13,077
  • بازدید کلی : 83,520
  • کدهای اختصاصی

    صفحات پاپ آپ