loading...
ورزش ریپورت| وب سایت خبر های آنلاین ورزشی
admin بازدید : 18 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (0)

کمک داور ديدار سپاهان و پرسپوليس از ابلاغ حکم عليه مديرعامل باشگاه نفتون خبر داد و گفت: پس از اعلام اين حکم مديرعامل نفتون با ارسال پيامک‌هايي خواستار منصرف کردن من از پيگيري شکايت، بود.

 


رضا کرمانشاهي با بيان اين که طرح شکايتي از مديرعامل تيم نفتون و خبرنگار يکي از روزنامه‌هاي داشته‌ام، افزود: با شکايتي که انجام دادم حکم جلبي براي اين دو نفر صادر شد که شامل شش ماه حبس و جريمه نقدي مي‌شود.

به نقل از ايسنا، او ادامه داد: پس از اين حکم از دو روز پيش مديرعامل نفتون پيامک‌هايي را به من داده و از من عذرخواهي کرده است و گفته که اين‌ آب از سرچشمه گل آلود است و شما داوران پاک هستيد و حتي اگر براي هميشه هم محروم شوم مي‌آيم و به نفع شما شهادت مي‌دهم.

اين داور فوتبال از ابلاغ حکم صادره خبر داد و گفت: يکي از روزنامه‌هاي ورزشي در مطلبي من را دلال کل داوران ناميده بود و تمام مسائل داوري را به گردن من انداخته بود. در مطالب آن روز تنها جايي که نام نويسنده نيامده بود مطلبي بود که به من اشاره داشت.

کرمانشاهي تصريح کرد: در چند وقت اخير با آبروي من بازي شده و زندگي خصوصي و کاري من تحت تاثير صحبت‌هاي مطرح شده قرار گرفته است. کساني که اين اتهامات را عليه داوران مطرح مي‌کنند هيچ ادله‌يي درباره آن‌ها ندارند.

او افزود: اين که سکوت مي‌کنيم به خاطر حجب و حياي‌مان است. حتي اين افراد از آقاي قهرماني هم هيچ چيزي ندارند. مطمئن باشيد اگر من مقصر بودم سريعا نامم را اعلام مي‌کردند. ولي چون مي‌خواهيم فدراسيون آرامش داشته باشد فعلا سخني را مطرح نمي‌کنم.

اين داور فوتبال انتقادي را نيز نسبت به فدراسيون فوتبال مطرح کرد و گفت:‌ فدراسيون فقط در اين زمينه در حال مديريت کردن است و گويا نمي‌تواند اين قضيه را جمع و جور کند.

کرمانشاهي در پايان صحبت‌هاي خود اظهار کرد: چه کسي مي‌آيد به خاطر 500 هزار تومان اين همه فحش و ناسزا را در زمين تحمل کند. من 17 سال در عرصه داوري وقت خود را گذاشتم و به عقيده‌ام داوران در حال انجام حرکت جهاني هستند.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 925
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 801
  • باردید دیروز : 136
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,568
  • بازدید ماه : 4,042
  • بازدید سال : 12,957
  • بازدید کلی : 83,400
  • کدهای اختصاصی

    صفحات پاپ آپ