loading...
ورزش ریپورت| وب سایت خبر های آنلاین ورزشی
admin بازدید : 18 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (0)

مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: اينکه مي‌گويم قسمت نبود تکيه کلام من است و اعتقاد دارم تا خدا نخواهد برگي از درخت نمي‌افتد.

 

 سيد‌مهدي سيد‌صالحي در مورد پيروزي دو بر صفر پرسپوليس مقابل الوند همدان و اينکه هنگام ورودش به زمين پرسپوليس گل زد تا او نتواند در اين ديدار به ميدان برود خاطرنشان کرد: خدا شاهد است وقتي داشتم به زمين مي‌رفتم از خدا خواستم توپ به گل برود و من به زمين نروم. هميشه وقتي به ميدان مي‌روم هرچه دارم مي‌گذارم و الوند همدان نيز تيم بسيار خوبي بود.

به نقل از فارس، وي افزود: خوشحال شدم که محمد عباس‌زاده در اين بازي به ميدان رفت. مطمئن باشيد او يکي از مهاجمان خوب ايران مي‌شود و در سالهاي آينده حرفهاي زيادي براي گفتن دارد. اينکه من به زمين نرفتم قسمت نبود.

مهاجم پرسپوليس در پاسخ به اين سوال که چرا هر اتفاقي که مي‌افتد مي‌گويد قسمت نبود تاکيد کرد: اين مسئله ايرادي ندارد و تکه کلام من است. هرچه دارم از صدقه سري و لطف پروردگار است و يکي از کوچکترين‌ها هستم. تا خدا نخواهد برگي از درخت نمي‌افتد و باز هم مي‌گويم قسمت نبود که امروز بازي کنم.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 925
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 594
  • باردید دیروز : 136
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,361
  • بازدید ماه : 3,835
  • بازدید سال : 12,750
  • بازدید کلی : 83,193
  • کدهای اختصاصی

    صفحات پاپ آپ