loading...
ورزش ریپورت| وب سایت خبر های آنلاین ورزشی
admin بازدید : 19 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (0)

سرمربي بازيکن تيم فوتسال دبيري گفت: مواردي بين من و خوراکچي روز قبل از بازي و همچنين در رختکن به وجود آمد که بين خودمان مي‌ماند.

 

وحيد شمسايي در خصوص اتفاقات روز گذشته ديدار تيم‌هاي ميثاق و دبيري و نيمه تمام ماندن اين مسابقه اظهار داشت: شش دقيقه به پايان بازي باقيمانده بود و تيم حريف هم 5 خطا شده بود، همه شرايط به نفع ما پيش مي‌رفت و پيش از زدن گل هم ما دو سه موقعيت گل داشتيم به هر حال بايد ناظر بازي و داوري در مورد صحنه صحبت کنند اما من معتقدم شوتم 100 درصد گل شد.

به گزارش فارس، وي افزود: اين مسائل برايم مهم نيست و درست هم نيست درباره آن صحبت کنيم، اما من 10-15 جلسه در سالن ميثاق تمرين کردم، مگر مي‌شود توپ به تيرک افقي برخورد کند و بعد به تيرک عمودي بخورد و بيرون بيايد؟! اگر با منطق در مورد اين صحنه صحبت کنيم به نتيجه خواهيم رسيد. به هر حال تمام اين حرفها در حد حرف است، مسئولان بايد در اين زمينه نظر بدهند.

سرمربي بازيکن دبيري ياد آور شد: بازي شرايط ناامني داشت و زماني که ديدند نمي‌توان بازي را ادامه دهيم بازي نيمه تمام باقي ماند. حيف است که در تهران چنين سالني وجود داشته باشد، اتفاقاتي رخ داد که به هيچ عنوان مناسب فوتسال ما نبود. من 5 بار قصد زدن کرنر داشتم که در تمامي دفعات تماشاگران به من فحش ناموسي دادند، مگر من ناموس ندارم، مگر صاحب خانواده نيستم، فرزندم هم اکنون 14-15 سالش است. چرا به راحتي فحش مي‌دهند و بعد هم هيچ اقدامي صورت نگرفت، نه يک يا دو نفر بلکه دسته دسته اين فحاشي‌ها صورت مي‌گرفت.

وي افزود: حالا درست است که من بگويم اين مسائل برنامه‌ريزي شده است؟ سهراب خليلي به تماشاگران تذکر داد و بعد وقتي تماشاگر با اسم کوچک او را صدا زد و گفت آقا سهراب اجازه بده که اين مسائل ادامه داشته باشد من بايد چه چيزي بگويم! وقتي مدير عامل ميثاق را با اسم کوچک صدا مي‌کنند من بايد بگويم کار برنامه ريزي شده بوده است؟ اين مسائل قشنگ نيست، بازي برد و باخت دارد، محمود خوراکچي دوست صميمي، استاد و بزرگ من است.اين حرف وحديث‌ها وجنجال‌ها کار قشنگي نيست.

شمسايي در مورد اينکه خوراکچي اعلام کرده که اگر شوت شمسايي گل باشد از فوتسال مي‌رود، تصريح کرد: من نمي‌دانم چه چيزي بگويم او خودش بايد در اين باره جوابگو باشد. به هر حال شرايط براي ما فراهم‌تر بود 6 دقيقه به پايان بازي باقي مانده بوده و ميثاق هم 5 خطا شده بود.

وي در مورد اينکه خوارکچي معتقد بوده افتخاري گل را صحيح اعلام کرده و به داور اين موضوع را گفته، افزود: خدا شاهد است که من افتخاري را نديدم، زماني که داور گل اعلام کرد هم نديدم که افتخاري در سالن باشد، فقط موضوعي مرا از لحاظ روحي و رواني خراب کرده بود و آن حضور پدرم در سالن بود، زيرا سن پدرم بالاست و مي‌ترسيدم به علت استرس و هرسي که مي‌خورد شايد مشکلي برايش به وجود آيد.

شمسايي تاکيد کرد: اگر انتقادي صورت مي‌گيرد از تيم ملي انجام دادم، افتخاري هم مسئول کميته فوتسال است. اين مسائل هيچ ربطي به موارد کاري ندارد، صادقانه حرف خود را مي‌زنيد و مشکلي هم در اين زمينه وجود ندارد، به هيچ عنوان هم دنبال حرف وحديث‌ها نيستم. من صحنه گل را براي شما شرح مي‌دهم تا متوجه شويد چه اتفاقي افتاده. زماني که شوت کردن داور اول عبدالغني وسط زمين را نشان داد اما داور دوم که لب خط هم بود با 2-3 ثانيه تاخير سوت زد،بعد آنها با يکديگر صحبت کردند که من نمي‌دانم چه حرفهايي بينشان رد و بدل شد و در پايان وسط زمين را نشان دادند. به هيچ عنوان در اين صحنه افتخاري را نديدم.

وي افزود: اين مسائل به هيچ عنوان مهم نيست، زماني که روز گذشته اين اتفاقات افتاد اگر براي شخصي مشکلي پيش مي‌آمد چه کسي جوابگو بود، اصلا 100 امتياز براي ميثاق و يا 100 امتياز براي دبيري اما امنيت که از همه چيز مهمتر است. از مسئولان درخواست دارم که سالن بهتري براي ميثاق در نظر بگيرم.

سرمربي بازيکن دبيري در مورد صحبت‌هاي خوراکچي مبني بر اينکه در هنگام گرم کردن متوجه تغيير داور دوم بازي شده بود، گفت: ما هم اين موضوع را نمي‌دانستيم خودم تعجب کردم اما مي‌خواهم بگويم اين صحبت‌ها قديمي شده است، بايد کار خود را درست کنيم، يک مواردي بين من و خوراکچي روز قبل از بازي در داخل رختکن و بازي بود که نمي‌خواهم بازگو کنم و بين خودمان مي‌ماند اما محمود جان بين دو دوست در زمين اتفاق‌هايي مي‌افتد اما اين صحبت‌ها از مربي بزرگي چون تو بعيد است. اتفاقا آقاي فولادي يک کرجي است و حالا من بايد مسائلي را براي او به وجود بياورم. داورهاي ما با چشمان خود قضاوت مي‌کنند و هيچ تهمت و افترايي هم به آنها نمي‌چسبد، شايد داوري‌ها به ضرر برخي تيم‌هاي ديگر هم باشد.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 925
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 701
  • باردید دیروز : 136
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,468
  • بازدید ماه : 3,942
  • بازدید سال : 12,857
  • بازدید کلی : 83,300
  • کدهای اختصاصی

    صفحات پاپ آپ