loading...
ورزش ریپورت| وب سایت خبر های آنلاین ورزشی
admin بازدید : 26 سه شنبه 28 آبان 1392 نظرات (0)

بازيکن بارسلونا معتقد است هم‌تيمي آرژانتيني‌اش بهترين بازيکن دنيا است.

 

جوردي آلبا تأکيد کرد که ليونل مسي بايد پنجمين توپ طلايش را به دست آورد و گفت: او با فاصله زياد بهترين بازيکن دنيا است. همه مي‌دانند که لئو تا زماني که بخواهد بهترين بازيکن دنيا است.

به گزارش فارس،وي همچنين درباره مصدوميت ستاره آرژانتيني اظهار داشت: بايد مسي را در آرامش بگذاريم؛ وقتي حالش خوب شد به تيم برمي‌گردد.

بازيکن بارسلونا خاطرنشان کرد: اکنون احساس بسيار بهتري دارم. در مدت زمان يک هفته و نيم يا دو هفته ديگر مصدوميتم برطرف مي‌شود. واقعا دوران سختي را طي کردم. هرگز مصدوم نشده بودم و حالا يک بار به مدت سه هفته و بار ديگر هم به مدت 6 هفته مصدوم شدم. بايد مواظب باشم، حالا مي‌توانم روشنايي انتهاي تونل را ببينم. مصدوميت من يک مصدوميت سخت است. ماهيچه‌اي است که براي شوت کردن و پاس دادن از آن استفاده مي‌ کنم.

آلبا اضافه کرد: هرگز نگران صحبت‌هايي که درباره شيوه بازي بارسلوناي تحت هدايت مارتينو مي‌شود، نيستيم. هرکسي عقيده خودش را دارد. نتيجه مي‌گيريم و بسيار عالي بازي مي‌کنيم.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 925
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 899
  • باردید دیروز : 136
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,666
  • بازدید ماه : 4,140
  • بازدید سال : 13,055
  • بازدید کلی : 83,498
  • کدهای اختصاصی

    صفحات پاپ آپ