loading...
ورزش ریپورت| وب سایت خبر های آنلاین ورزشی
admin بازدید : 16 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

سرمربي تيم فوتبال زير17 سال در واکنش به صحبتهاي سرمربي تيم ملي نيجريه و همچنين فدراسيون فوتبال اين کشور اعلام کرد که هيچ اتهامي به هيچ شخصي وارد نکرده است.

 

به گزارش ورزش ریپورت و به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، سرمربي و فدراسيون فوتبال نيجريه پس از کنفرانس مطبوعاتي علي دوستي مهر اعلام کرده اند که سرمربي ايران به تيم ملي نيجريه اتهام زده است و بايد فيفا در اين باره رسيدگي کند.

دوستي مهر در اين باره گفت: من معني اعتراض سرمربي تيم ملي نيجريه و فدراسيون اين کشور را درک نمي کنم. من در کنفرانس پس از بازي گفتم که اگر بازيکنان اين تيم در سن 17 سالگي اينقدر پخته و با تجربه عمل مي کنند، آنها مي توانند در سالهاي آينده فوتبال نيجريه را بيمه کنند. من از نظر ظاهري گفتم که بازيکنان اين تيم درشت هيکل هستند و 17 ساله به نظر نمي رسند. مشخصات ظاهري يک بازيکن ممکن است با مشخصات سني تفاوت داشته باشد و بازيکني درشت هيکل باشد اما سنش کمتر از رشد واقعي اش باشد.چه بسا ما بازيکناني داشتيم که درشت نبودند اما در آزمايش ام آر آي رشد استخواني شان کامل اعلام شده بود و آنها را کنار گذاشته بوديم. البته در کنفرانس مطبوعاتي مربيان آزاد هستند که صحبت کنند. زماني هم که اين صحبت ها مطرح شد، مديا آفيسرفيفا اشاره کرد که در بخش رسانه اي سايت فيفا، اعلام شده که از هر تيم 4 بازيکن براي ام آر آي انتخاب شده اند.

دوستي مهر ادامه داد: اين انتقاد به فيفا وارد است که مثل دو دوره گذشته از همه بازيکنان حاضر در جام جهاني ام آر آي نگرفت تا خيال همه راحت باشد. اين فقط حرف من نيست و ديگر مربيان حاضر در جام جهاني هم چنين عقيده اي داشتند. اگر از همه آزمايش ام آر آي گرفته مي شد، ديگر جاي هيچ شک و شبهه اي نه تنها براي تيمي مثل نيجريه بلکه در ديگر تيم ها باقي نمي ماند. برخي تيم هاي ديگر هم بودند که بازيکناني داشتند که شائبه به وجود مي آورد.

سرمربي تيم ملي در پايان گفت: تيم ملي ايران پاک به جام جهاني رفت و شش بازيکنش را به خاطر آزمايش ام آر آي و تراکم استخواني را کنار گذاشت. در هر حال من هيچ اتهامي عليه تيم ملي نيجريه مطرح نکرده ام و فقط نظراتم را درباره تيم ملي نيجريه بر زبان آورده ام. مطمئنا فيلم کنفرانس و فايل صداي من هم موجود است. قبل از بازي هم در کنفرانس مطبوعاتي شرکت کردم و گفته بودم کاري به سن و سال بازيکنان تيم ملي نيجريه ندارم و تيمم را براي جنگيدن به بازي مي فرستم.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 925
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 88
  • باردید دیروز : 136
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 855
  • بازدید ماه : 3,329
  • بازدید سال : 12,244
  • بازدید کلی : 82,687
  • کدهای اختصاصی

    صفحات پاپ آپ