loading...
ورزش ریپورت| وب سایت خبر های آنلاین ورزشی
admin بازدید : 19 دوشنبه 13 آبان 1392 نظرات (0)

بازي مس و داماش علاوه بر حساسيتي که به خاطر نبردن مسي ها داشت،اتفاقاتي افتاد که شايد هم خنده دار بود و هم کمي عجيب،در همين رابطه با آرمان شهداد نژاد دروازه‌بان اخراجي مس که نقش شماره يک اين بازي سينمايي گونه را داشت پيرامون مسائل اين بازي صحبت کرديم.

 

شهدادنژاد در همين رابطه به سايت گل گفت:باور کنيد ما خيلي تحت فشار هستيم،شما خودتان را جاي ما بگذاريد. يک نيم فصل است که بردي نداشتيم خيلي براي ما سخت است و تحت فشاريم. در مورد آن صحنه که من با فيرات بحثم شد واقعيت اين بود که وقتي توپ را گرفتم فايف به انگليسي گفت توپ لعنتي را بده به من و من هم گفتم برو جلو تا برايت توپ را بفرستم اما او گفت آن لعنتي را زودتر بفرست که من فکر کردم به من گفت لعنتي و من هم جواب او را دادم. و اين باعث شد که داور احساس کمد که من قصد بدي داشتم و مرا اخراج کرد.

وي در ادامه گفت من قبول دارم که اين سوتفاهم باعث اشتباه من شد و راي داور را هم مبني بر اخراج قبول دارم.

از همين‌جا هم از فايف و همبازي هايم به خاطر اخراجم و سوتفاهم به وجود آمده عذرخواهي مي کنم. البته اميدوارم عادل خان فردوسي پور هم مرا ببخشد و بداند که من قصد بدي نداشتم و فقط تحت فشار بودم که اين اتفاق رخ داد.

شهدادنژاد در پايان گفت: ما براي پايان بدشانسي هايمان خون داديم و نمونه بارزش شکستن دندان هاي رودباريان بود که در آخر بازي از روي چمن دنبال دندان هايش مي گشتيم و در نهايت هم پيدا شد . اما اين را از ته دل مي گويم ما بايد بدشانسي را فراموش کنيم و در نيم فصل دوم به سمت موفقيت هجوم ببريم.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 925
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 434
  • باردید دیروز : 136
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,201
  • بازدید ماه : 3,675
  • بازدید سال : 12,590
  • بازدید کلی : 83,033
  • کدهای اختصاصی

    صفحات پاپ آپ