loading...
ورزش ریپورت| وب سایت خبر های آنلاین ورزشی
admin بازدید : 21 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

هافبک تيم فوتبال ذوب‌آهن مي‌گويد منتظر پايان نيم‌فصل است تا وضعيتش براي پيوستن به پرسپوليس مشخص شود.

 

محسن مسلمان درباره آخرين وضعيت پيوستن خود به پرسپوليس اظهار کرد: هنوز اتفاق خاصي نيفتاده و منتظرم که نيم‌فصل تمام شود و ببينم نتايج مذاکرات دو باشگاه چگونه مي‌شود. فردا با راه‌آهن بازي داريم و جمعه هم بايد در جام‌حذفي به ميدان برويم.

به نقل از ايسنا، او ادامه داد: با آذري هم صحبت کرده‌ام اما همانطور که گفتم خبري نشده و بعد از بازي ما در جام حذفي ان‌شاءالله وضعيتم براي رفتن به پرسپوليس مشخص مي‌شود. خودم خيلي دوست دارم به اين تيم بروم و بايد ببينم شرايط چگونه مي‌شود.

مسلمان درباره شرايط خود در ذوب آهن گفت: بوناچيچ در اين چند وقت اخير به من بازي نمي‌داد و در کنفرانس‌هاي خبري هم مي‌گفت که فکر مسلمان تهران است. با اين حال فکر مي‌کنم فردا براي ذوب‌آهن بازي کنم و اميدوارم راه‌آهن را ببريم. شرايط تيم در جدول خوب نيست. سال قبل هم مي‌گفتيم نمي‌گذاريم کار به هفته‌هاي پاياني کشيده شود اما به پلي‌آف رفتيم. اميدوارم امسال اين گونه نشود و از همين هفته‌ها جايگاه واقعي خود را در جدول به دست بياوريم.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 925
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 153
  • باردید دیروز : 136
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 920
  • بازدید ماه : 3,394
  • بازدید سال : 12,309
  • بازدید کلی : 82,752
  • کدهای اختصاصی

    صفحات پاپ آپ