loading...
ورزش ریپورت| وب سایت خبر های آنلاین ورزشی
admin بازدید : 17 جمعه 17 آبان 1392 نظرات (0)

سرمربي تيم ملي فوتبال در واکنش به حضور افراد در چمن کمپ و به وجود آمدن مشکلات براي اين چمن گفت: به بلاتر گفتيم که به ايران بيايد تا مشکلات را ببيند.

 

کارلوس کي‌روش در حاشيه مراسم افتتاح فستيوال مدارس فوتبال اظهار داشت: رابطه بسيار خوبي با بلاتر دارم و حضور او مي‌تواند به فوتبال شما کمک شاياني انجام دهد و اميدوارم بتوانيم از حضورش استفاده کنيم.

به گزارش فارس،وي افزود: خوشحالم که توانستم مردم را خوشحال کنم و امروز از من اينگونه استقبال مي‌کنند. خوشحالم که چنين رفتاري را با من کردند و اميدوارم بتوانيم در آينده هم موفق باشيم.

سرمربي تيم ملي در مورد اينکه حضور گروه ارکستر روي چمن کمپ اين زمين را بيش از پيش دچار مشکل کرد، گفت: ما به بالاتر گفتيم به ايران بيايد تا مشکلات را ببيند(باخنده).

کي‌روش در مورد اسامي تيم ملي که اعلام کرده تصريح کرد: حرفي نيست که در اينباره بزنم. من اسامي را اعلام کردم و اگر قرار بوده حرفي بزنم در گذشته اين موضوع را اعلام کرده‌ام. اميدوارم هرچه زودتر براي بازي آينده آماده شويم.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 925
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 977
  • باردید دیروز : 136
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,744
  • بازدید ماه : 4,218
  • بازدید سال : 13,133
  • بازدید کلی : 83,576
  • کدهای اختصاصی

    صفحات پاپ آپ