loading...
ورزش ریپورت| وب سایت خبر های آنلاین ورزشی
admin بازدید : 18 سه شنبه 28 آبان 1392 نظرات (0)

هافبک دفاعي تيم فوتبال داماش گيلان گفت: مي دانم آقاي عابديني برايش پيشرفت ما مهم است و اگر اتفاق خاصي رخ ندهد مي توان گفت تا آخر هفته تکليفم مشخص مي شود.

 

محمد آبشک هافبک دفاعي پر تلاش داماش که بازي هاي خوبي را از او شاهد بوديم هر فصل با پيشنهادات خوبي از ساير تيمهاي ليگ برتري مواجه مي شود اما مدير داماش آقاي عابديني اجازه خروج را به او نداده اما در اين نيم فصل وي که چند پيشنهاد دارد اميدوار است حاج آقا عابديني اين بار به او اجازه دهد تا بتواند به تيم جديدش بپيوندد.

وي در همين رابطه مي گويد:من داماش را دوست دارم و اين تيم متعلق به شهر من است اما رفتن من هم به صلاح باشگاه است و هم به پيشرفت خودم کمک مي کند.

من انتظار دارم حاج آقا عابديني که هميشه کمک حال من و همه بچه هاي تيم بوده است اينبار هم لطف کند تا بتوانم با جدايي از داماش به يک تيم ديگر ليگ برتري که به پيشرفتم کمک کند بروم.

آبشک در ادامه مي گويد:پيشنهادات خوبي دارم اما اجازه ندارم،البته من مي دانم آقاي عابديني برايش پيشرفت ما مهم است و اگر اتفاق خاصي رخ ندهد مي توان گفت تا آخر هفته تکليفم مشخص مي شود.

هافبک دفاعي داماش در پايان مي گويد:داماش هميشه در قبل من است چرا که اگر جز اين باشد جاي تعجب دارد من با اين تيم به فوتبال ايران معرفي شدم و براي سربلندي اين تيم آرزوي موفقيت مي کنم.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 925
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 929
  • باردید دیروز : 136
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,696
  • بازدید ماه : 4,170
  • بازدید سال : 13,085
  • بازدید کلی : 83,528
  • کدهای اختصاصی

    صفحات پاپ آپ