loading...
ورزش ریپورت| وب سایت خبر های آنلاین ورزشی
admin بازدید : 21 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

مالک باشگاه استيل‌آذين گفت: به هيچ عنوان قصد ندارم به فوتبال بازگردم و اگر در اين راه حرکتي انجام مي‌دهم تنها به قصد و نيت کمک است.

 

حسين هدايتي با اشاره به رايزني فدراسيون فوتبال ايران با اسپانيا براي برگزاري ديدار دوستانه خاطرنشان کرد: به عنوان يک خيّر ورزش و سرباز کوچک نظام اعلام مي‌کنم هر کمکي از دستم برآيد انجام مي‌دهم تا اين ديدار در ورزشگاه آزادي برگزار شود.

به گزارش تسنيم، وي ادامه داد: جامعه جوان کشور ما نياز به هيجان و نشاط دارد و برگزاري اينگونه ديدارها مي‌تواند نشاط و هيجان را در آنها بالا ببرد. همانگونه که ميزباني جام ملت‌هاي آسيا مي‌تواند اثرات مثبتي بر جامعه داشته باشد.

مالک باشگاه استيل آذين با اشاره به سفر سپ بلاتر به ايران اظهار داشت: اين فرصت خوبي است تا بتوانيم رايزني‌هاي لازم را انجام دهيم و ميزباني‌هاي خوبي براي کشورمان کسب کنيم. قبل از اين نيز گفته بودم کسب ميزباني جام ملت هاي آسيا يکي از آرزوهاي من است و اکنون نيز اعلام مي‌کنم هر کمکي از دستم برآيد انجام خواهم داد تا اين مهم به ايران تعلق بگيرد.

وي درباره اخبار مربوط به بازگشتش به فوتبال گفت: به هيچ عنوان قصد ندارم به فوتبال بازگردم و اگر در اين راه حرکتي انجام مي‌دهم تنها به قصد و نيت کمک است و مطمئن باشيد به صورتي که در گذشته فعاليت مي‌کردم به فوتبال باز نخواهم گشت. به تيم خيبر خرم آباد کمک مالي کردم و اين به معني اين نيست که به فوتبال برگشته‌ام.

هدايتي افزود: تنها دلبستگي من به فوتبال به جز تيم ملي، پرسپوليس است که بازي‌هايش را دنبال مي‌کنم و اميدوام روند موفقيت خود را ادامه دهد.

وي در پايان با تبريک موفقيت کاروان ايران در مسابقات پاراآسيايي تاکيد کرد: خسروي نشان داد کسب نتيجه در ورزش فقط منوط به منابع مالي نيست و با مديريت صحيح مي‌توان موفق بود. اين موفقيت را تبريک مي‌گويم و آماده‌ام به اين عزيزان هم کمک کنم.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 925
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 966
  • باردید دیروز : 136
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,733
  • بازدید ماه : 4,207
  • بازدید سال : 13,122
  • بازدید کلی : 83,565
  • کدهای اختصاصی

    صفحات پاپ آپ