loading...
ورزش ریپورت| وب سایت خبر های آنلاین ورزشی
admin بازدید : 23 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

دروازه‌بان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: با تمام وجودم تا انتهاي فصل براي پرسپوليس بازي مي‌کنم.

 

نيلسون کوريا اظهار داشت:‌ متأسفانه در چند وقت اخير سوءتفاهم کوچکي بين من و پرسپوليس حضور داشت اما هرگز اجازه نمي‌دهم اين مشکلات کوچک‌ترين لطمه‌اي به تمرکز من در داخل زمين بزند.

به گزارش فارس، وي افزود:‌ من هميشه با تمام وجودم براي پرسپوليس بازي کرده‌ام و الآن هم با تمام تلاش و وجودم تا انتهاي فصل براي پرسپوليس بازي مي‌کنم تا بتوانم به هدفم برسم.

نيلسون ادامه داد: درباره گذشته حرفي نمي‌زنم و به رويانيان و باشگاه پرسپوليس علاقه دارم حتي اين موضوع را پارسال هم طبق وظيفه‌ام ثابت کردم. من مي‌توانستم در ابتداي فصل به خاطر اينکه قرارداد جديد امضاء ‌کنم، قرارداد قبلي‌ام را کامل بگيريم اما به خاطر رويانيان، پرسپوليس و کادر فني‌اش قراردادم را امضاء ‌کردم. الآن هم که مي‌بينيد مشکل کوچکي پيش آمده و درباره آن حرف زدم به خاطر اين بود که من در ايران تنها نيستم و به مشکلات مالي خوردم، من دوست ندارم اين مشکل در زمين فوتبال من را اذيت کند و به خاطر اينکه تنها نيستم سعي کردم تا بتوانم زندگي‌ام را اداره کنم. الآن زن و بچه من هم در ايران هستند و مي‌خواهم با آرامش کارم را دنبال کنم.

نيلسون در پايان خاطرنشان کرد:‌ من قطعاً‌ تا انتهاي فصل در خدمت پرسپوليس هستم چون اين تيم و مسئولانش، به همراه کادر فني و حتي بازيکنانش را دوست دارم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 925
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 559
  • باردید دیروز : 136
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,326
  • بازدید ماه : 3,800
  • بازدید سال : 12,715
  • بازدید کلی : 83,158
  • کدهای اختصاصی

    صفحات پاپ آپ