loading...
ورزش ریپورت| وب سایت خبر های آنلاین ورزشی
admin بازدید : 37 دوشنبه 13 آبان 1392 نظرات (0)

از حميد درخشان به عنوان يکي از گزينه‌هاي احتمالي جايگزيني منصور ابراهيم‌زاده ياد مي‌شود در حالي که خودش مي‌گويد مسئولان باشگاه راه‌آهن‌سورينت با من صحبتي نکرده‌اند.

 

حميد درخشان در خصوص پيشنهاد باشگاه راه‌آهن سورينت براي سرمربيگري تيم فوتبال اين باشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس خاطرنشان کرد: من هم اين موضوع را در روزنامه‌ها خوانده‌ام و تاکنون هيچ صحبت رسمي و غيررسمي‌اي با من در اين زمينه صورت نگرفته است.

وي ادامه داد: واقعيت اين است که خوشحال مي‌شوم اگر بتوانم به تيم کمک کنم اما هنوز اتفاقي رخ نداده است که بخواهم در مورد آن صحبت کنم. اين موضوع را در رسانه‌ها و مطبوعات خوانده‌ام و از مسئولان باشگاه راه‌آهن‌سورينت تشکر مي‌کنم که از من به عنوان يکي از گزينه‌ها ياد کردند.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 925
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 927
  • باردید دیروز : 136
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,694
  • بازدید ماه : 4,168
  • بازدید سال : 13,083
  • بازدید کلی : 83,526
  • کدهای اختصاصی

    صفحات پاپ آپ