loading...
ورزش ریپورت| وب سایت خبر های آنلاین ورزشی
admin بازدید : 19 دوشنبه 13 آبان 1392 نظرات (0)

مديرعامل باشگاه ملوان انزلي گفت: اين مرتبه به خودم اولتيماتوم مي‌دهم تا ظرف دو هفته بتوانيم درآمدزايي کنيم و مطالبات بازيکنان را بدهيم.

 

صادق درودگر در مورد وضعيت باشگاه ملوان گفت: بازيکنان و کادر فني ملوان تمام تلاش خود را کردند و من هم وظيفه خود مي‌دانم که به قولي که به آنها دادم عمل کنم. اين بار به خودم اولتيماتوم مي‌دهم تا ظرف دو هفته بتوانيم درآمدزايي کنيم و مطالبات کادر فني و بازيکنان که با شرايط ما کنار آمدند پرداخت کنم.

به گزارش فارس،وي ادامه داد: من براي درآمدزايي به همه جاي ايران سر زدم و خيلي‌ها به من قول کمک داده‌اند. اکنون وقت آن است که قول‌هايشان را عملي کنند. از آنهايي که کمک فکري به ما کردند ممنونم و اکنون وقت آن است که در عمل هم به ما کمک کنند.

مديرعامل ملوان با اشاره به جلسه‌اش با فرماندار انزلي گفت: در جلسه‌اي که با فرماندار محترم داشتم گفتم که مي‌خواهيم اولين باشگاهي باشيم تا مجمع عمومي براي باشگاه تشکيل بدهيم و 26 آبان اولين جلسه مجمع عمومي باشگاه ملوان برگزار خواهد شد.مجمع عمومي هيئت‌مديره انتخاب مي‌کند و هيئت مديره هم مديرعامل باشگاه را انتخاب خواهد کرد من هم به خودم اولتيماتوم دادم تا درآمدزايي انجام شود و پول بازيکنان را بدهم.

درودگر در مورد شرايط عضويت در مجمع عمومي ملوان گفت: بايد علاوه بر تحصيلات شناخت هم از ملوان داشته باشند، قرار نيست هرکسي که پولدار است عضو مجمع ملوان شود بلکه هر کسي که پولدار است مي‌تواند يک ملواني باشد. در اين دو هفته اگر سازمان‌ها و نهادهاي دولتي و غيردولتي که به من قول داده‌اند براي درآمدزايي به باشگاه کمک کنند اگر به وعده‌هايشان عمل نکنند تمامي قول‌ها و وعده‌ها و نامه‌هايشان را علني مي‌کنم تا مردم و هواداران ملوان بدانند که وضعيت به چگونه است.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 925
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 452
  • باردید دیروز : 136
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,219
  • بازدید ماه : 3,693
  • بازدید سال : 12,608
  • بازدید کلی : 83,051
  • کدهای اختصاصی

    صفحات پاپ آپ