loading...
ورزش ریپورت| وب سایت خبر های آنلاین ورزشی
admin بازدید : 22 پنجشنبه 30 آبان 1392 نظرات (0)

مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت:‌ رفتن و جدايي‌ام از پرسپوليس ربطي به آمدن حاتمي ندارد.

 

يونس شاکري در خصوص دايي‌اش از جمع سرخپوشان اظهار داشت: من از چند روز قبل اين تصميم را گرفته بودم و اين موضوع متعلق به الان نيست.

به نقل از فارس، وي افزود: تصميمي که گرفتم ربطي به آمدن فرزاد حاتمي به پرسپوليس ندارد و اين تصميم را از چند وقت پيش گرفته بودم.

وي در پاسخ سوالي که مقصد بعدي‌ات کجاست، گفت: فعلا همه چيز صد درصد مشخص نشده تا مقصد بعدي‌ام را اعلام کنم. چند پيشنهاد خوب دارم اما بايد براي رفتنم به صورت قرضي يا غير قرضي با مسئولان باشگاه صحبت کنم. ان‌شاءالله بتوانم يک تصميم درست بگيرم تا بتوانم در ليگ برتر بازي کنم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 925
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 863
  • باردید دیروز : 136
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,630
  • بازدید ماه : 4,104
  • بازدید سال : 13,019
  • بازدید کلی : 83,462
  • کدهای اختصاصی

    صفحات پاپ آپ